Když je televize placená z reklamy, je závislá na inzerentech. Snadno se pak může stát, že podlehne tlaku inzerentů a neodvysílá něco, co je pro inzerenty nepohodlné. Mimochodem, když je ta TV placená z reklamy, nakonec to stejně zase zaplatí lidé – a kromě té TV zaplatí ještě za výrobu té reklamy.
Platit za neco co nesleduju v roce 2023 je silenost.
Je to stejná šílenost, jako platit za hasiče, když u vás nehoří.
Mohl byste uvést nějaký příklad? K tomu přidat výši koncesionářských poplatků/TV daní a podmínek platby třeba v Německu, Polsku, Rakousku, Itálii, Francii, Řecku, Irsku, Chorvatsku, Slovinsku, Švýcarsku, Finsku, Norsku, Švédsku, Velké Británii a pod.. On to je jen optický rozdíl, zda částku na VP TV platí občan/domácnost jako KP, nebo příspěvkem do daní. Vůbec to ale nesouvisí s tím, zda jsou tyto stanice sledovány i s ohledem na věkovou diváckou skupinu.