Já se domnívám, že ta tisková zpráva s výrazným PR pro poštu byla napsána dobře. Kdyby obsahovala všechny informace co napsal autor v článku, tak by si jí nikdo nečetl. Nakonec, díky ní mohl autor napsat i tento zajímavý článek a dostat nějakou korunu ;-)
Navíc nikdo rozumný z takové krátké zprávy nemůže usuzovat hned závěry a podívá na net, na tu novelu a další podrobnosti.
Myslím si, že ne. Podle mě se dala snadno napsat tisková zpráva, která by byla chytlavá a přitom věcně přesná. Nepřesné PR (Press Release) státní správy myslím následně způsobuje nedůvěru vůči ní. Ohledně reklamy vůči třetím subjektům má být MIČR nestranný.
Za informace na netu, které jsou zdarma, zpravidla nikdo nijak neručí a lze najít názory zcela protichůdné (čímž netvrdím, že se to nestává i v případě placených služeb, ale přeci jen je kvalita pak jinde).