Jako asi jo, asi bylo potřeba tu vysypat raději už i další konkurenty, aby to nebylo tak nápadné :) Ehm, no já bych si zase od netdirectu neobjednal ani hadr na podlahu :) Už nevím proč jsem si v hlavě z dob jejich reklam na živě udělal k této firmě negativní vazbu, ale to je fuk. Stačí se podívat na jejich web a je mi opět jasno. Příjde mi to, jako kdyby mě tam někdo mlátil po hlavě a cpal se mi oknem do bytu, ale k referencím raději obloukem (bez přímého prokliku). Nic pro mne. A ten jejich management ve mě důvěru také nebudí, stejně jako vystavování "ocenění" od microsoftu :) Chtějí se starat o weby a ani neví, kde se hodí familiérnost a kde je to nevhodné. A tak by se to dalo rozebírat dál. Klidně ať se věnují esoterice. Ale raději ať se nevěnují mému businessu - resp. tahání zelených papírků z mých kapes. :) Můžete se mnou nesouhlasit. Též mi to nebude vadit :)
Nejen shop, oni (Netdirect) hlavne zamestnavaji uplny trotly. Mejme Firmu X se systemem od firmy Y ktera chce shop od Nedirectu. Nedirect se smluvne zavaze, ze veskere technicke aspekty bude resit s firmou Y a pak opakovane a stale dokola vznasi dotazy na X jak ma udelat to ci ono, pricemze (a to zduraznuju) mu na webu visi reklama, ze je parnerem Y a ze s jejich systemy nema zadny problem. Realita je takova, ze o systemech Y nevi absolutne vubec nic.
Zajimavy taky je, ze kdykoli se u nich objevi nejaky clovek alespon prumerne inteligence (=> da se snim +- komunikovat) tak do mesice konci, ale ti trotlove se tam drzi dlouhodobe. IMO je firma dlouhodobe v poslednim stadiu zazmrdovanosti.
1) doporučuji ke srovnání C-63/97 BMW vs. Deenik.. soud v podstatě potvrdil svou předcházející praxi jen v jiném oboru
2) ad Google - provozovatel není odpovědný, pokud okamžitě po upozornění závadnou reklamu stáhne, pokud i přes upozornění ponechá závadnou reklamu v systému, tak vzniká odpovědnost i jemu... takže podle mne to pro Google je Pirrhovo vítězství, protože dosud to nebylo řešeno vůbec, a od teď je v případě nereagování (nebo i odlišného právního názoru) stanovena odpovědnost provozovatele reklamního systému.
Pokud na tech letacich nebudou graficke prvky, ktere by zakaznika mohly uvest v omyl, ze jde o letaky Alzy (grafika, fonty, barevne schema, ufon ap.), tak je to v poradku, pokud by tam ty prvky byly, tak bylo stejne parazitovani jeko dela OXY na produktech netdirectu. To snad chape kazdy prumerne inteligentni clovek.
Splest si fastcentrik s ready2go fakt muze jenom mene orientovany clovek a prave proto to ti oxidanti v reklamach delaji, utoci tim na nestastne tupouny a za stejne penize jim chteji prodat odvar. Oxy nikdy, doporucuju se vyhnou veeeelkyyyym obloukem. Pokzd eshop tak od cybergenixu, netdirectu nebo netdevela. Oxy je volba pro slepe, hluche a tupe. To je muj nazor. Nemusite s nim souhlasit. Vubec mi to nebude vadit :)
Doporucil jsem svoji zname fastcentrik. Posleze jsem zjistil, ze sla pres google kde zadala fastcentrik a vyjela ji reklama na ready2go, klikla na ppc reklamu a byla u parazitu. Nastesti jsem se to vcas dozvedel. Dle meho nazoru cisty parazitizmus a sprostarna. O oxy online bych si neoprel ani kolo.
S výkladem evropského soudu lze jen souhlasit. Přeci ani srovnávací reklama není zakázaná a lze tedy v reklamě uvádět cizí značky. Něco jiného je tvářit se jako že za tou značkou stojím. Tedy mám li novou limonádu, mohu inzerovat na slovo coca cola inzerat typu "zkuste nasi limonadu, ktera obsahuje polovinu cukru oproti coca cole" ane nemohu inzerovat "zkuste nasi coca colu" ... nevidim na tom nic překvapivého, spíše mě překvapuje, že někdo vůbec uvažuje, že bych nemohl takto inzerovat. Navíc pokud jde o klíčová slova, tak na svém webu mohu srovnávat parametry výrobků, služeb konkurence a klidně tedy může být moje stránka registrována třeba na klíčová slova konkurence..