Vlákno názorů k článku Kontextová reklama a nekalá soutěž od Yuhů - Článek vůbec nerozlišuje použití známky v textu inzerátu...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 7. 9. 2009 11:47

    Yuhů
    Článek vůbec nerozlišuje použití známky v textu inzerátu a v klíčovém slově.

    Že se text ochranné známky nesmí použít v textu inzerátu, je úplně zřejmé.

    Oproti tomu inzerent, který jako klíčové slovo zadává ochrannou známku, pouze cílí na lidi, kteří ochrannou známku hledají. Znění známky nikde ve své reklamě nepoužívá a dopouští se tedy zhruba stejného (tj. žádného) porušení práva, jako ten uživatel, který znění známky sám hledá.

    Majitel ochranné známky vlastní sice právo na použití značky v reklamě, ale nevlastní zájem lidí tuto značku hledat. Inzerenti používající klíčová slova pouze využívají tento zájem lidí, nikoli cizí ochrannou známku.
  • 10. 5. 2011 13:34

    p (neregistrovaný)

    vůbec nic takového zřejmé není, inzerent se nesmí vydávat za někoho, kým není, pokud mám server o telefonech a budu mít články o nokiích, nevidím důvod proč bych titulky článků nemohl inzerovat.. stejně jako teď v diskuzi mohu uvést slovo nokia v takovém kontextu a porušil bych něčí práva až když bych se tu vydával za někoho z nokie..

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).