Vlákno názorů k článku Kontextová reklama a nekalá soutěž od p - vůbec nic takového zřejmé není, inzerent se nesmí...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 10. 5. 2011 13:34

    p (neregistrovaný)

    vůbec nic takového zřejmé není, inzerent se nesmí vydávat za někoho, kým není, pokud mám server o telefonech a budu mít články o nokiích, nevidím důvod proč bych titulky článků nemohl inzerovat.. stejně jako teď v diskuzi mohu uvést slovo nokia v takovém kontextu a porušil bych něčí práva až když bych se tu vydával za někoho z nokie..

  • 7. 9. 2009 11:47

    Yuhů
    Článek vůbec nerozlišuje použití známky v textu inzerátu a v klíčovém slově.

    Že se text ochranné známky nesmí použít v textu inzerátu, je úplně zřejmé.

    Oproti tomu inzerent, který jako klíčové slovo zadává ochrannou známku, pouze cílí na lidi, kteří ochrannou známku hledají. Znění známky nikde ve své reklamě nepoužívá a dopouští se tedy zhruba stejného (tj. žádného) porušení práva, jako ten uživatel, který znění známky sám hledá.

    Majitel ochranné známky vlastní sice právo na použití značky v reklamě, ale nevlastní zájem lidí tuto značku hledat. Inzerenti používající klíčová slova pouze využívají tento zájem lidí, nikoli cizí ochrannou známku.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).