Roberte, nemůžete být ve svých článcích alespoň místy více konkrétní. Jinak mám totiž dojem, že takto obecné články mají minimální informační hodnotu a tedy nemají moc smysl.
Píšete třeba (ve zkratce): Je lepší optimalizovat na slova, která přináší větší zisk než na ta, která přináší menší. Někdy se ale může stát, že vám udělá největší zisk někdo, kdo přijde na úplně jiné klíčové slovo.
Druhá věta předchozího odstavce je dle mého názoru banalita, třetí je jen parafráze rčení o výjimce, potvrzující pravidlo.
Jsou to právě konkrétní příklady, které by mohly článek oživit. Všichni vědí, že váš web je naoptimalizován (nevím zda to byl původně záměr nebo náhoda) na spojení (internetová) reklamní agentura. Určitě by bylo zajímavé (a nemyslím, že byste tím přišel o byznys) prozradit, na jaké spojení vás našel onen "velký klient".
Otázkou pak zůstává již jen to, zda velký klient udělal také velkou zakázku, což raději taktně zamlčujete :-)