Podle meho nazoru neni vubec treba nikoho z komercnich subjektu do kampane nutit. Delaji ji vicemene nepretrzite. Kardinalni problem je, ze neni co lidem oznamovat. V teoreticke rovine to mozna lide vyslechnou, ale pokud se jich to do pul roku netyka, pusti to druhym uchem zase ven. Chybeji proste zavazne terminy zapinani i vypinani jednotlivych vysilacu, ktere by zaroven mely sanci byt dodrzeny. Jakmile budou znamy, zadna statem placena kampan se de-facto ani delat nemusi. Ja mam napriklad pripravenou stranku na http://digitalizace.info, ale bohuzel na ni opravdu neni co dat. To jak se nekdo s nekym opet nedohodl nebo jini hrozi, ze terminy nebudou dodrzeny a davaji si dalsi a dalsi podminky, nebo jak se chysta dalsi rocnik slavne konference o digitalizaci, ktera ji jiz zarucene pomuze, to lidi nezajima a ani ja na takove kravoviny, to se na me nezlobte, nemam cas.