Vazeni ctenari a pane Slizku,
dovolte mi reagovat na vas clanek k Postomatum.
Bohuzel musim uprimne uznat, ze v ramci probihajiciho pilotniho provozu, jsme celili nekolika, predevsim technickym a procesnim chybam. Samotna technologie a implementace site Postamatu je technicky narocna, presto si troufnu tvrdit, ze po mesici fungovani v pilotnim rezimu, se nam podarilo sit nastartovat a odladit vetsinu pocatecnich chyb.
Pro me osobne jsou dulezita cisla. Statisticka data za posleni tyden ukazuji, ze kvalita jde nahoru. Presne 1,5% zasilek nebylo doruceno v terminu. Sice se s timto vysledkem nespokojime, ale v porovnani vsech dnes na trhu dostupnych distribucnich kanalu, to neni spatny vysledek. Kazdy den vidime z pozitivnich rekaci jak odesilatelu tak prijemcu narust oblibenosti teto sluzby. Vsem, kteri meli v ramci pilotu jakoukoliv negativni zkusenost, bych rad jako omluvu nabidl opetovne vyzkouseni sluzby zdarma. Budu rad, kdyz se o sve zkusenosti podelite a date nam zpetnou vazbu, ktera nam pomuze sluzbu jeste vylepsit.
Na zaver bych rad uvedl na pravou miru vec, ohledne (ne)reakce za IN TIME, ja ani nikdo z mych kolegu od vas nedostal email s zadosti o reakci na tento clanek, jak uvadite v zaveru. Urcite by jsme reakci poskytli. Muzete me prosim informovat, kde jste email zaslali, pripadne preposlat, dekuji. robert.bocek@intime.cz