Krom katastrofického call centra má Telecom v těchto dnech šílené dodací lhůty. Automat při volání na zelenou linku doporučuje použít webové stránky, při objednání ADSL jejich prostřednictvím se nedělo nic 22 dní a teprove po zavolání na zelenou linku začalo se něco dít. Konečné zprovoznění po několika dalších urgencích 6.3. !!!
A docela by mne zajímalo, jak je možné udávat cenu nejlevnější verze 399 Kč bez DPH, když za tuto cenu službu nelze pronajmout? Regulátorovi to zřejmě nevadí.
Plne potvrzuji, od Telecomu neco chtit v techto mesicich je na masli. Pokud to nekoho zajima konkretne, tak tady jsou moje cerstve zkusenosti:
1) Na konci *ledna* jsem potreboval premistit ISDN linku v ramci budovy do jine kancelare (aby se mohla pronajimat) - prace technika na 20 minut. Po 15 minutach cekani na spojeni s operatorem vse vypadalo hladce, dokonce e-mailem mi poslali objednavku k vytisteni a podepsani. Tu jsem tehoz dne odeslal do Brna a cekal a cekal, urgovani na lince samozrejme nepomohlo... No a vcera (7. *brezna*) mi nekdo z Telecomu z Ostravy zavolal, kdy jako maji prehodit tu linku - to jsem uz byl nucen stornovat, protoze jsem si to musel uz vic nez pred mesicem zaridit samozrejme jinak.
2) Rusil jsem ADSL na jednom cisle a soucasne ho objednal na druhem ("prehodit" to pry neslo, co uz). Spojeni s operatorem na firemni segment bylo vzdy do minuty, ale pak prepojeni na technika vzdy 15-20 minut :-/ (a ze se napr. minuly rok v kvetnu u Telecomu menilo PPPoA na PPPoE jsem se dozvedel az tretim telefonatem).
3) Zhruba tyden po zruseni puvodniho ADSL najednou prestalo fungovat odesilani e-mailu pres smtp.iol.cz (bylo pouzito predchozi cislo linky, nove cislo nefungovalo). Opet jsem 20 minut cekal nez jsem se dovolal technikovi, ktery ovsem vubec nevedel, kde by to mohl nastavit nebo mi rict nejake docasne udaje k smtp serveru, takze me pry napsal na nejaky poradnik a urcite se mi ozvou, protoze plne chapou problem, ze nejde odesilat posta a firma nemuze fungovat. Je to taky uz skoro mesic, mezitim jsem si rozjel vlastni smtp server s open relay a resim to pres nej.
A douska ke vsem tem bodum, co jsem si s Telecomem v minulych mesicich uzil - vzdy mi operatori slibovali, jak vse prijde potvrzene e-mailem, pripadne zavolaji, a prisel jen jediny e-mail pri zruseni stareho ADSL, zbytek jsem si musel vzdy zavolat zda uz je to hotovo.