Asi jen to, že jako se dá podle charakteru něco využívat, nebo zneužívat, tak výsledek je někým diametrálně odlišně hodnocený.
Pane Pepo, při těch Vašich ekonomických školeních jsem ale prvek charakteru jedince nyní zaregistroval poprvé. Na to jste možná dříve zapoměl, nebo si to v tomto případě jen právě přidal?
Když prohlásil na konci posledního dílu "pro tuto televizní stanici je to všechno a někdy zase nashledanou," tak jsem si povídal, že by tento formát přeci jen přešel na jinou TV? Asi to tak skutečně bude, uvidíme zítra:-)
To je ale divné. Že by ČT, jako nedobře spravovaný adept na privatizaci, neúměrně platila právě tohoto umělce a ten se nechal celý "happy" angažovat do svobodně řízeného média za vyšší gáži? Potom je tady něco špatně a nebudou to právě ta pravidla o svobodném podnikání a zvyšování své tržní ceny práce, stále propagována panem Pepou? :-))
co mi to zase podsouváte ? Napsal jsem, že Kraus je vyžírka, a to byl a zjevně bude kdekoliv. Jinak s tou Pawlowskou - to má být ta kultura či podpora "nekomerčních" umělců ?
Tak, když se někdo dokáže prosadit na svobodném trhu práce, tak je vyžírka? Nebo pravidlo platí jen pro někoho a Kraus má smůlu, že nejste jeho příznivcem? Ale asi mu to nevadí, hlavně že je spokojen on. A podporu si zaslouží jen nekomerční umělci a nebo co je to zase za novou uměleckou kategorii?
To se dalo čekat, že Kraus když opouštěl ve zlém ČT, už měl v záloze jinou dlouhodobější nabídku spolupráce. Jenom nechápu proč neřekl na rovinu, že mu Prima nabídla lepší podmínky než ČT a blábolil něco v tom smyslu jak mu vedení ČT házelo klacky pod nohy a cenzurovalo Uvolněte se prosím ;-)
Máte v tom poněkud zmatek. Takže ten kdo přestupuje do ČT (např. Pawlovská) je vyžírka a míří za kámoši do zaopatřovacího ústavu, který by se měl zprivatizovat. A když naopak někdo z ČT odchází do komerční konkurence, je opět vyžírka, protože jde za lepším?