Vlákno názorů k článku Křišťálová Lupa 2010 zná své vítěze od Petr Hejl - Hele, Vy s tou ekuchařkou, vy ste takový...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 28. 11. 2010 14:27

    Petr Hejl

    Hele, Vy s tou ekuchařkou, vy ste takový ubrečený. To přece nende, vynucovat si cenu. Vemte si například takovýho Jana Václava Cepa. Loni dostal Anticenu a letos ho na ní ani nenominovali. A brečel? Nebrečel. A vynucoval si něco? Nevynucoval. Tak se chová chlap každym coulem. I dyž Vás trochu omlouvá, že ste ženská a ty takový pády prožívaj poněkud dramatyčnějc.

  • 26. 11. 2010 15:10

    Honza S. (neregistrovaný)

    Loňské dělení médií mělo de facto jediný rozdíl - byla tam uživatelská média (kde vyhrála eKuchařka.net). Jenže letos uživatelských, tedy nadšeneckých médií byste v nominacích moc nenašel, ono ani eKuchařka už není uživatelský projekt, protože se úctyhodně posunula dopředu. Pokud něco zajímavějšího v tomto ohledu bylo, pak se to objevilo v Dobrym nápadu. Takže opravdu nemohu přijmout, že vloni to bylo mnohem logičtější, to je dojem, nikoliv fakta. (Neberete v potaz, že každý rok vypadá hlasování trochu jinak, proto se někdy jmenovatel najde, a jindy ne, to není nic o změněných pravidlech). Nicméně předpokládám, že v příštím roce uděláme opět pár úprav, do kterých vás rádi zapojíme - chceme posbírat konkrétní tipy na inovace hlasování, takže pokud víte, jak příště lépe, dejte vědět.

  • 26. 11. 2010 15:05

    Marek Lutonský (neregistrovaný)

    Už jsem se ptal výš. Podle čeho byste rozlišoval, jestli má web patřit mezi specializované nebo mezi loňskou kategorii uživatelských médií?

    Podívejte se do loňských nominací: http://kristalova.lupa.cz/2009/vysledky-hlasovani/

    Proč je Ronnie mezi specializovanými a třeba Cuketka či DDworld mezi uživatelskými médíi? Kde je rozdíl? Mně to dává menší smysl než současné členění dle oborů. Všeobecná média píšou o všem, nejsou na rozdíl od specializovaných vyhraněná určitému oboru.

    Nedívejte se na výsledky jen prostou logikou „první místo dobré+ třetí místo, už špatné“. První místo pro Živě s měsíčním půl milionem návštěvníků je srovnatelné se čtvrtým pro Hasiče se zlomkovou návštěvností.

    Ekuchařka je zase ve skupině se službami jako ČSFD, IDOS a Mapy. To je pro mě snad větší vyjádření kvality než přední místo ve skupině neznámých webů.

  • 26. 11. 2010 13:38

    davro (neregistrovaný)

    tipoval bych, že to píše z mobilu a T9 mu hází jednou diakritiku a podruhé ne, čistě náhodně.

  • 26. 11. 2010 13:23

    USER (neregistrovaný)

    Loňské dělení bylo mnohem logičtější, jednoznačnější a vypovídající a šanci měli skutečně všichni a na návštěvnosti tolik nezáleželo, protože soutěžily vyrovnané subjekty ve specializovaných kategoriích proti sobě .... letos to nebylo a naopak se kategorie média pro menší weby uzavřela ....

    Je mi líto, ale výsledky tento můj názor to jen potvrdily jestli to byl váš záměr nebo ne vzhledem k obchodním záměrům LUPA.cz, nechme strannou ... můj názor je, že proti loňsku neměly menší magazíny a stránky v podstatě žádnou šaci bojovat o první místo a výsledky to jednoznačně dokazují a rozhodně to není nižší kvalitou menších magazínů a webů proti loňsku a rostoucí kvalitou velkých webů ;)

    Jinými slovy, loňký systém byl o kvalitě, letošní je o kvantitě.

    Jinak je zajímavé, že loni jste společné jmenovatele a seskupení našli a letos jste to nenašli ... možná by bylo pro příště dobré věci, které fungují, za každou cenu neměnit ...

  • 26. 11. 2010 12:52

    PetrHejl (neregistrovaný)

    Nevěště hlavu, příští rok klesne Seznam (jeho hledání) tak, že se s nim budete moc klidně měřit, i v návštěvnosti.

  • 26. 11. 2010 12:25

    Patrick Zandl

    Nemate pravdu. právě proto, aby se kategorie Média otevřela komukoliv, bylo to letos tak, ze jste mohl nominovat pět webů bez rozrazeni kategorií. my jsme je pak seskupili a snažili se najit pro pribuzne weby kategorii, tedy vytvorit ji. jenze vice projektu se spolecnym jmenovatelem jsme nenasli. ale sance nominovat je byla.

  • 26. 11. 2010 12:03

    USER (neregistrovaný)

    Loňské dělení a rozložení mi přišlo ideální ...

    s tím 3x a dost nevím .... to by už teď nebylo o kom hlasovat :D i Živě by mělo smůlu ;)

  • 26. 11. 2010 11:41

    Marek Lutonský (neregistrovaný)

    Naše Živě (první ve specializovaných médiích) má denně 50 tisíc lidí, MobilMania (druhá) 40 tisíc. Takže desetkrát až čtyřicetkrát méně než čísla, která udáváte.

    Jak byste udělal kategorie jinak? Napište to, pro Internet Info to bude určitě přínosnější než štkaní nad tím, jak jsou zlí. Oddělit nezávislé weby do samostatné kategorie? Jak ale poznáte, kdo je nezávislý a kdo ne? Na čem je vlastně ona závislost?

    Jak ověřite, která redakce je profesionální a která ne? Na ekuchařce jsou bannery, web vydělává, je tedy profesionální?

    Jak byste Lupu příští rok udělal, aby byla lepší? Mě napadá třeba pravidlo třikrát a dost. Když se web ve třech ročnících ve stejné kategorii objeví do třetího místa, dostává se tím do síně slávy a dalších ročníků se už neúčastní. Pro výherce třeba i jednou a dost.

  • 26. 11. 2010 11:24

    USER (neregistrovaný)

    Ekuchařka je dobrý příklad, ale obecně si řekněme, že média a weby bez profesionální redakce, nebo velkého placeného autorského teamu s velkým vydavatelstvím v zádech (prostě amatéři, nadšenci bez minimálně 600 000 - 2 milionu návštěvníků denně) neměla při letošním způsobu dělení kategorií a hlasování žádnou šanci a vlastní kategorii neměly podobné weby záměrně ...

    Musely tedy vyhrát obrovské weby (často navíc nadnárodních společností), jinak to nešlo a LUPA to samozřejmě udělala schválně. Dávno nejde o kvalitu webů nebo o český Internet, LUPA sama musí vydělávat a mít co největší počet čtenářů a tak udělala kategorie tak, aby měly šanci jen ty velké weby, protože to byla skvělá propagace pro LUPU.cz když velké weby odkazovaly (doufejme že alespoň zdarma) na hlasování sem, takže proč by dělala kategorie pro nezávislé weby typu e.kuchařka, jejiž vítězství LUPA.cz loni nic nepřineslo a jejíž cílová skupina není pro inzerenty a zaměření na LUPA.cz zajímavá?

    Samozřejmě LUPA.cz má na pořádání podobné dle svých pravidel soutěže a sebepropagační akce plné právo a gratulujme ji, který web by nechtěl mít velké bannery zdarma plné dva měsíce na největších webech v ČR a mnoha dalších? Nemá smysl fňukat, prostě obchod je obchod ... udělejte si vlastní soutěž nezávislých webů bez profesionálních redakcí a bez vlivu nakladateství v různých kategoriích a je to. Nejnavštěvovanější neznamená vždy nejkvalitnější, všichni to víme, ale v dnešním světě kvalita nic neznamená, rozhodují masy a stáda, kteří považují za kvalitní to, co se jim za těžké peníze prezentuje a řekne .... Nelíbí se vám to? Tak jste černé ovce (nebo se jimi snažíte být) ve stádě a můžete jen bečet víc nahlas,to je tak asi všechno ...

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).