I dyš, teďky sem si uvědomil, von je vlastně jen jeden kandydát (tim nemyslim mne), ten druhej sa uš nepočítá. V poslední anketě na Lupě to bylo 90:5. Takže byste to mohli dát tej jedničce zatim do zástavy, ať si to vystavěj něgde v šatně, neš rozhejbu Novej Hlodač. Mám asi 2 měsíce spoždění, antoš si ynvestoři dávali v závěrečný fázi načas...
Asi eště né, ynvestoři měli spoždění. Ale už sa na tym intenzivně fachčí:
http://www.milionovastranka.net
http://www.milionovastranka.net/examples/vysledky_hledani/vysledky_hledani.htm
Děkujeme za osvícení :) V té kategorii by proti sobě stálo vyhledávání Googlu a vyhledávání Seznamu. Jinak s tou terminologií bych byl opatrnější. Podívejte se na "všechny služby Googlu", jak je sám Google uvádí. Myslíte, že všechny jsou provozovány vyhledávačem? :) http://www.google.cz/intl/cs/about/products/
Máte pravdu, že jde o významný projekt. Jestli projde k finálnímu hlasování záleží jednak na uživatelích, kteří budou hlasovat během nominační fáze, jednak na Expertním panelu, který ji může do některé kategorie nominovat také. V tuto chvíli to pochopitelně ještě jasné být nemůže.
Anketa je hodně silně zabezpečená. Například přes Captcha, kterou jako základní bezpečnostní prvek používá například i Facebook nebo Twitter, se dá přejít jen stěží. Přidejte k tomu ještě další omezení na bázi IP adres a cookies a vyjde vám, že všechny hlasy byly zadány pouze ručně jednotlivými uživateli a že varianta s nákupem databáze e-mailu nepřichází v úvahu a byla by zbytečná. Naopak se občas vyskytnou reakce, že zabezpečení je příliš silné, protože pokud jsou IP adresy sdílené, mohou být při velkém návalu dočasně omezeny i pro ty, kteří ještě nehlasovali.
Sašo, tak to opravdu není :) My jsme nad tou kategorií hodně přemýšleli. Nakonec jsme si řekli, že se od ostatních zrušených kategorií (Sociální sítě s převahou Facebooku a Publikační platformy s převahou Youtube) přece jen liší. Vítěz totiž není jasný, pořád dokola se řeší, kdo je větší a používanější, jestli Google nebo Seznam. Takže jsme to tam nakonec nechali jako uživatelský průzkum svého druhu, spíš jako takovou legrácku.
Za sebe souhlasím s tím, že kategorie Vyhledávače smysl v anketě jako je Křišťálová Lupa smysl nemá - takže jestli jsem to správně pochopil, tak tam nakonec zůstala jen proto, aby si někdo ze Seznamu nebo Googlu mohl přeci jen pro cenu přijít a nezavírala se dvířka potenciálním partnerům různých projektů iinfa?