Pane Filipe Jirsáku, Omlouvám se za drobnou chybu, samozřejmě mělo být napsáno. Zboží jsem zaplatil okamžitě po doručení emailu s výzvou k zaplacení. , která byla velmi rychlá. Po osmi dnech se stále nic neděje, zboží nikde a prodejce nekomunikuje ani s Flér.cz, ani se mnou. Mimochodem nekomunikuje dodnes. Nedůvěryhodný je pro mě prodejce a tím pádem i Flér.cz, pokud něco takovýho na svých stránkách dovolí. I průměrmě myslící člověk to z textu pochopí i přes tuto moji chybu.
Tak tomu vůbec nerozumím jak se Flér.cz vůbez mohl dostat do výběru. Něco prodávají, za nic neručí, Při objednání zboží od Trikosi, do hodiny email s výzvou k zaplacení zboží. Zboží jsem zaplatil okamžitě po 8 dnech, zboží nikde, Trikosi nereaguje ani na tel ani na email. Fler.cz nereagoval ani na telefon, (mimochodem pracovní doba na tel. komunikaci od 9:00 do 11:00) ani na email, ani na zprávu na jejich Facebooku. Až na přímé oslovení na Facebooku mi napsali, že se mám spojit s prodejcem, a následně se mi podařilo spojit i telefonicky. Jediná reakce byla, že napsali prodejci email, aby se kupujícímu (mě) ozval. Samozřejmě prodejce nereaguje dál. Závěr: pokud má být toto pátá firma v pořadí internetového obchodování, pak je Vaše Křišťálová lupa absolutně k ničemu. Považuji to jako spolek diletantů, kteří si mezi sebou udělují ceny za to kdo dál dočůrá, nebo doplivne.