"Black Friday – manipulace s cenami při slevách - Řada českých e-shopů, včetně těch velkých, uměle před akcí Black Friday navýšila ceny, aby je pak při akci zlevnila a mohla se chlubit, jaké nabízejí výhodné ceny."
Vidíte. A mně tady na Lupě smazali jeden z komentářů, kterým jsem si pod zprávičkou o black friday rýpal přesně do tohohle. Asi abych v té marketingové akci nekazil kšefty
Koukám, že i v dalším roce se ukazuje, že nejlepší nápad jak naložit s křišťálovou lupou je jí v klidu ignorovat.
99% webu nebo projektů, které nejsou komerční, neznám a nikdy jsem o nich neslyšel a ani neviděl nikde na ně žádný odkaz ani na Facebooku, ani na Twitteru, ani v žádné diskuzi na internetu ani ve vyhledávání.
Jen mě zaujal desátý Dočekal. Jen ukazuje že buď je soutěž cinklá a nebo fakt je český internet na tom tak bídně že nemá deset lepších osobnost.
Dvojnásobná přítomnost Jirky Krále je další příklad
FlashScore je online servis pro sportovní výsledky, nikoliv nástroj pro zákaznickou péči.
Jinak u Ježíškových vnoučat v kategorii "Projektu roku" máte zajímavou URL :D file:///C:/Users/David/AppData/Local/Microsoft/Windows/INetCache/Content.Outlook/EO4I3UAH/Je%C5%BE%C3%AD%C5%A1kova%20vnou%C4%8Data
Tož já chápu, že existuje jistá množina psychotiků domnívajících se, že je obestírá jakýsi metafyzický jev zvaný "gender", který nikdo nikde nikdy neviděl (a o kterém tu až cca do předloňska nikdo neslyšel, aniž to komu vadilo). Chápu, že v této množině existuje jistá podmnožina, která se domnívá, že má ten "gender" nakřivo a cítí potřebu si jej narovnat. Dokonce chápu, že v této podmnožině existuje (doufejme že zanedbatelná) hrstka jedinců, kterým ten jejich "křivý gender" tlačí na mozek do té míry, že o tom začnou psát cancák na webu.
Nechápu ovšem, proč ten jejich cancák někdo nominuje do internetové ankety. Co se proboha objeví v příštím ročníku? Blog na téma "Jak si vyčistit auru"? Ešop s orgonitem, siderickými kyvadélky a šungitovými filtry?