"V podstatě firmy k tomu nutíme my všichni"
ja nevim jak Vy, ale ja firmy k nicemu takovemu nenutim. Spise se shanim pro starsich proverenych vecech ale dostava se mi jen zdvizeneho oboci a hlasky ze tohle uz se davno nedela, pripadne ze ted uz se to prece dela "uplne jinak". Presto se nepovazuju za staromilce, spise za konzervativce.
Zuzim to na gamesky - velmi casto se vydavaji v alfa stadiu (= hra nejen ze je zabugovana, ale neobsahuje ani veskerou funkcionalitu), jop, patchum se pak rika "DLC".
=> ja jakozto pripadny kupec jednoduse nekupuju. Predne je cena v dobe vydani velmi premrstena (zaplatit litr za 4-5 hodin casto "zabavy" ...), hra je sotva funkcni a nekompletni. => vydavatel (potazmo vyvojar) nevydela.
Pokud se ukaze, ze gameska stoji za hovor, koupim si ji za rok/dva za odpovidajici cenu. Samo, osobne si otestuju zda kvalita produktu je odpovidajici ... ;D
No, já jsem docela "early adopter" a tedy "modernista", ale samozřejmě není to bezbřehé.
Je třeba si uvědomit, že dnešní doba je plná extrémního tlaku na vývojáře, aby aplikaci dali na trh v momentě, kdy nějak funguje - kvůli konkurenci a tedy penězům - a ne v době, kdy by byla slušně odladěná, odzkoušená atd. V podstatě firmy k tomu nutíme my všichni. Výsledky jsou jasné - testování i betatestování je prostě hozeno na uživatele ( úspora ) a dle nadávek uživatelů se dále dělá vývoj. "Staré" aplikace jsou už v stabilním stavu a my na ně vzpomínáme se slzou v oku "jak to chodilo na té staré srajdě " ale už nenápadně zapomínáme na ty dětské bolesti té staré verze - vždyť je to pořád stejné, nihil novum sub Sole.