"Finanční krize donutí spolupracovat televize i s menšími zadavateli reklamy. Jak informovala agentura Mediafax, ředitel TV Nova Petr Dvořák na čtvrteční tiskové konferenci Marketing management řekl, že již v tuto chvíli je jedno, zdali stanici přináší klient padesát nebo jen pět milionů korun".
Pan ředitel TV NOVY má pravdu.Můj osobní názor je takový,že ted´nebudou vznikat nové TV v DVB-T.Mám stále obavu o MUX 3,který by měl alespoň tři nejhorší roky přežít.
Což ale může být ve výsledku pro Novu plus, protože když zlevní nejsilnější subjekt na trhu, musejí i ostatní. A to včetně nových subjektů. Jinými slovy, Nova sice přijde o nějaké ty peníze z reklamy, ale zároveň tím zkomplikuje život konkurenci a to zejména menším hráčům na trhu jako je Barrandov, ale také těm, kteří ještě nezačali a možná ani nezačnou. A o to jde ;)
Dvořák bohužel zapomněl dodat, že podíl na reklamním koláči Nova sice udržela i přes krizi, ale jedině díky dočasnému snížení cen reklamy pro inzerenty cca o 20%.
O čem tento článek vlastně je? O tom jak se chytrolíni z Novy (opět) bijí v prsa, jaké jsou jedničky? Takové články jsou velmi prospěšné hlavně v době, kdy se o "lídrech digitalizace" zase tak moc nemluví....
Někteří ekonomové v USA už ale sebejistě prohlašují že krize je u konce a nastává oživení. Nechejme se překvapit, všechny ty prognózy a odhady nemají obvykle s realitou nic společného :-)