Vzhledem k povaze produktu velké reklamní agentury má její prezentace opravdu návštěvníka HLAVNĚ pobavit a případně mu i cosi o agentuře sdělit, ale maximálně nenásilnou formou (marketingovci si rádi hrají:-))
Podobný typ prezentace se zcela jistě nehodí pro prezentaci firmy prodávající jakékoli hmotné zboží, nebo nabízející služby "pro širokou veřejnost".
Originalita zpracování je fajn věc, jenže by neměla být preferována na úkor obsahu. Zvláště pak, jedná-li se o web, který má přilákat nové zákazníky, a nikoli hráče. Znovu dodávám: některé věty v textech nedávají smysl. Tedy alespoň v češtině ne.
Rád bych trochu otupil ostří kritiky Ondreje Kratochvíla. Zadavatel souhlasil s neobvyklým konceptem Flash adventury, klasická "Prezentace", kterou autor především hodnotí je pouhým nutným doplňkem pro ty, kdo lační nad informacemi o agentuře.
Byť je tento web již více než rok starý, jsem si jist, že se stále jedná o nejrozsáhlejší "online flashovou hru" ve vodách českého internetu.