Asi jsem to vyjádřil trochu nepřesně. Ta poslední věta nebyla myšlena jako "(spam) je (zavrženíhodná forma propagace)", ale "(propagace formou spamu) (je zavrženíhodná)".
Je to smutné, že vám to tu musíme vysvětlovat. Spam zůstane spamem, i když je podepsaný, i když se na něj dá odpovědět, i když v něm není reklama na porno, i když je v něm reklama na něco výhodného, i když v něm není reklama vůbec. Pořád je to forma propagace, která je zavrženíhodná a za sebe můžu říct, že pokud si zapamatuji nabídku ze spamu, pak jedině proto, abych se příslušnému produktu vyhnul.
P.S. víte, proč tu nemám e-mail? Kvůli lidem jako vy...
No, na rovinu - kdyz Vam poslu mail, kde prodavam trpaslika na zahradku s tim, ze ted mame super slevu !!! a bude Vas stat o 25% levneji nez obvykle = mel by byt velkym prinosem pro Vasi firmu (urcite to musite mit) a dopsal pod ni svoji adresu i s vetou : klidne se me zeptejte na dotazy, tak tohle byste jako spam nepovazoval????!!!!! TO BYCH SE HODNE !!! DIVIL :-))))
Pavel Janku
dekujeme Vam za Vase nazory, protoze v diskusich se vetsinou rodi pozitivni veci.
Rad bych se strucne vyjadril k nekterym postrehum tykajici se spamu. Marketingovy a PR manazer nasi firmy Mytrix velice zvazoval jakou formou Vas oslovit a snazil se, aby v dopisu predevsim predal informaci o sluzbe, ktera Vam pomuze a nemusite za ni zaplatit vubec nic, pokud Vam staci k Vasi cinnosti na webu verze sluzby Mytrix Free. I placena verze Mytrix Pro je dle naseho nazoru financne snadno dostupna a i ta, je do 1. zari 2001 take zdarma.
Pod dopis se nejen podepsal svym jmenem, ale i vyzval k zodpovezeni pripadnych dotazu osobne a uvedl e-mailove, telefonicke, faxove spojeni i adresu kancelare.
Doufam, ze jsem vyjadril sve stanovisko srozumitelne a reagoval tak na Vase prispevky.
Trochu mne mrzi, ze se diskuse netyka spise technickych parametru sluzby, moznych zlepsenich, ci doporucenich pro nas.