Pokud by zakladatelka nevěřila, že ji nápad začne vydělávat, tak by ho vůbec nerozjížděla.
Problém začínajících podnikatelů je v tom, že se snaží spustit akci, která se nejvíce líbí jenom jim, je už kolikrát v jiné podobě jinde .. a ti ostatní to musí taky POCHOPIT, jak důležitou věc pro ně mají.
takové projekty bez masivní reklamy zapadnou a nikdy nepřekročí tisíce lidí denně. Už jen název webu je špatný, protože pod tímhle slovem se na síti nehledá, ale třeba "kulturní pořady" - kde.... a pod.
O tvar fontu rozhodně nejde :-))))
Já bych se kulturissima spíše zastala. Font je příjemný na čtení, obsah celkem odpovídá očekávání. Narozdíl od jiných serverů se člověk nemusí prokousávat rádobyvtipnými recenzemi na upíří ságy a redakční práce je podle mne na relativní začátečníky v oboru zvládnutá. Paní či slečna Biedermanová vypadá jako člověk, jemuž na tomto projektu záleží a vkládá do něj nemálo energie, ale zkrátka jí na něm nevisí život ani chleba, tak si na to asi vydělá, ne? Nechci se tímto za každou cenu zastávat mladých úspěšných podnikatelů, ale jsem vlastně ráda, že jsou mezi námi i tací, kteří mají odvahu začít s něčím novým. Držím Vám palce.