Autorita člověka nepřichází nařízením – tu si člověk buduje sám. Dvě třetiny učitelů, které jsem poznal od základní až po vysokou školu, si autoritu nezasloužili. Svými komunikačními schopnostmi, svou odborností, ani svými pedagogickými kvalitami. Dvě třetiny učitelů byli obyčejní sráči.
Žádné jednoduché řešení neexistuje. Musela by se vykopat ta většina, co se ve školství jen veze a výrazně ztížit obtížnost, aby dětičky pochopily, že ten papír od státu nedostanou za účast a že vypovídá o nějakém úsilí.
resenim by byla snizit pocet hodit ale zvysit jejich kvalitu ve smyslu vyrazne mene biflovani a radeji naucit pracovat s informacemi a motivovat, rodice by take museli hrat roli
vysledek by byl jako dnes, kde ma dite predpoklady a rodice a dobre ucitele, tam se povede, u zbytku je to statem placena skolka do 18 let veku
ja tedy v tom roce vsude videl IT jen jako privazek dalsich oboru (ekonomika, electrical engineering)
presto jsem tu chybu udelal a zapsal se na FEL a zjistil, ze se tam ani ten electrical engineering neuci - jak bych to rekl- zapadnim zpusobem ale vychodnim zpusobem
mam tim na mysli algoritmizaci, struktury, ale treba i sber pozadavku, architectura, dokumentace a soft skills
"Musela by se vykopat ta většina, co se ve školství jen veze ..."
Vynikajici napad!
A misto nich prijde KDO?
Za ty prachy, s prakticky nulovymi pravomoceni a 100% zodpovednosti?
I kdybych na to mel kvalifikaci, tak bych ucit nemohl, protoze by to brzy skoncilo nejakym lehkym ublizenim na tele (par facek) a naslednou zalobou ...