Ono ale nejde o komerční sdělení. Napsal jsem vám konkrétní důvody, proč jsme publikovali rozhovor i předchozí analýzu. Pan Trpák v interview mimochodem zmiňuje i ne příliš příznivé informace o minulosti Zootu, což do žánru "PR článek" rozhodně nezapadá. S vašimi "dojmy", jak na vás text "působí", ovšem lze jen těžko polemizovat.
Dobrý den, všechny PR články poctivě jako PR články označujeme. A nerozumím tomu, jak můžete za PR na jednu firmu označovat zmíněnou oborovou analýzu, která nabízí přehled o hlavních hráčích v daném segmentu - zmiňuje (a cituje) jich celkem sedm (a při přípravě textu jsme jich oslovili ještě mnohem víc, včetně kamenných řetězců). Rozhovor s Ladislavem Trpákem navazuje na nedávno oznámenou investici, což je podle nás zajímavá událost, která stojí za širší pokrytí. A příběh jeho firmy, včetně prvnotních neúspěchů a problémů, je myslím mimořádně zajímavý a poučný.
No ... nevadí mi PR články označené jako PR články. Ale chucpe reklamní kampaň, kde jeden den vyjde pseudoobjektivní článek, na téma e-shopů a jak se jim daří
tu:
http://www.lupa.cz/clanky/cesi-se-prestavaji-bat-kupovat-modu-na-webu-kamennym-retezcum-ujizdi-vlak/
a druhý den jakože-objektivní-rozhovor (píšeme pod ním komentáře)
Kdyby to označili tím kouzelným slůvkem PR, ale v Čechách jsou holt firmy zvyklé, že jim za reklamní článek, product placement ani reklamní sponzory nikdo nic neřekne.
Nevím, ale pokud má ta firma takovou morálku co se týká slušnosti ke čtenářům, jak můžu předpokládat, že nebude mít stejnou, když u nich jako zákazník budu řešit reklamaci?
Pokud si vážně myslíte, že nedostala redakce pořádně zaplaceno za dva objektivní reklamní články, tak jako to má v ceníku většina novin v tomto bananistánu ... jste naivní ... nebo podezřelý ...
Sledovat tuto diskuzi plnou zamindrákovaných českých závistivců je smutné. Pro mě jako majitele manšího, ale úspěšného e-shopu to byl parádní a zajimavý rozhovor s člověkem, který ví o čem hovoří. A že v rámci toho propaguje svoji značku? A to jí má špinit? Ne každý pánové má tak loajální vztah ke svému zaměstnavateli, firmě, po mém návratu čr tak šokujícím způsobem - je skoro povinnost si rezignovaně stěžovat na to jak je všechno v té a té firmě na nic a všechno v úpadku. Šest let jsem žil v USA a tam byl styl a důvěra - alespoň an povrchu - v duchu tohoto rozhovoru. A ve mně ten rozhovor vyvolal emoce pozitivní, nabyl mě i osobně důvěrou v projekt, nápady, odhodláním. Jestli chcete číst kompiláty na téma Asus uvedl novou desku blabla, jděte si na Živě. Místo relevantních příspěvků na téma e-commerce fňukání zaměstnanců, pravděpodobně v pracovní době, předpokládám.