"všem ve firmě jsme zkrátili úvazky na 50 %, což znamená úsporu na výplatách 20 %
Jak lidé reagovali na snížení úvazků?
Nikdo to nerespektoval. Lidé, kteří se starají o web, zákaznické centrum, obchodníci, prostě všichni jeli v těch prvních měsících i přes víkendy a noční směny."
Ctu dobre, ze jste lidem snizili uvazek a snizili i vydaje na platy, abyste usetrili, ale presto tito lide na to snizeni kaslali a valili prescasy for free a jeste to vydavate za super vec?
Jako verim, ze je snove mit lidi, zkratit jim uvazek, vzit penize a sami pak makaji od nevidim-do nevidim... to byste meli vyucovat ;)
ja vim, ze odpoved by byla o tom, jak jsou lide srdcari apod. ano, zoufala situace nekterych je pak i donuti "byt srdcarem"
navic kdyz vam padl obrat o 90 % co tam ti lidi 24/7 delali?
nejak to nestymuje :)
ale at se dari
Starám se online martketing středně velkého hotelu v Beskydech.
Se Slevovamtem to není jen o poměrně vysoké provizi, ale i o dalších nevýhodných podmínkách - namátkou:
- vše musíte reportovat do jejich systému (vouchery, změny, ...)
- proplacení voucheru až po odbydlení (dlouho čekáte na peníze)
- neproplatí nevyužité/propadlé vouchery (peníze si ale nechají)
- musíte uzavřít smlouvu na Twisto
- naprosto neloajální zákazníci
Každý rok se ozvou, a i když to zvážíme, nikdy jsme s nimi smlouvu neuzavřeli. Raději si pobyty/balíčky prodáme sami, i když jich bude méně, než opruz s partnerem, který nám krátkodobě sice přivede hromadu hostů, ale vezme si za to de facto veškerou marži.
Partner platí slevomatu 25% nebo 30% nebo 40% z hodnoty voucheru. A ještě musí dát slevu oproti svým standartním cenám. (standard, premium, extra varianty spolupráce z jejich webu).
To mi vždy přišlo jako opravdu vysoká provize. Která jde na úkor klienta a partnera.
A vyšší než u většiny agregátorů (ebay, booking, amazon).
Jste někdo z vás hotel případně jiný jejich partner a jaké s tím případně máte zkušenosti? Děkuji.
Nomen omen. Mně to celé přišlo nějaké příliš veselé, a on se pán jmenuje Veselý.
Nicméně marketing umějí dobře, všechna čest. Sám je mám sice stále zařazené jako přeprodejce čehokoli, co je superlevné, ale třeba se jim opravdu již podařilo změnit vnímání zákazníků. Jeden si pak ale říká, jestli ta tehdy největší deviza v podobě trefně zvoleného jména se nestává naopak koulí u nohy...