Starám se online martketing středně velkého hotelu v Beskydech.
Se Slevovamtem to není jen o poměrně vysoké provizi, ale i o dalších nevýhodných podmínkách - namátkou:
- vše musíte reportovat do jejich systému (vouchery, změny, ...)
- proplacení voucheru až po odbydlení (dlouho čekáte na peníze)
- neproplatí nevyužité/propadlé vouchery (peníze si ale nechají)
- musíte uzavřít smlouvu na Twisto
- naprosto neloajální zákazníci
Každý rok se ozvou, a i když to zvážíme, nikdy jsme s nimi smlouvu neuzavřeli. Raději si pobyty/balíčky prodáme sami, i když jich bude méně, než opruz s partnerem, který nám krátkodobě sice přivede hromadu hostů, ale vezme si za to de facto veškerou marži.
Partner platí slevomatu 25% nebo 30% nebo 40% z hodnoty voucheru. A ještě musí dát slevu oproti svým standartním cenám. (standard, premium, extra varianty spolupráce z jejich webu).
To mi vždy přišlo jako opravdu vysoká provize. Která jde na úkor klienta a partnera.
A vyšší než u většiny agregátorů (ebay, booking, amazon).
Jste někdo z vás hotel případně jiný jejich partner a jaké s tím případně máte zkušenosti? Děkuji.