Prodej reklamy na Internetu zapadá do strategie, kterou skupina představila v polovině loňského roku. Zástupci Lagardère Active ČR tehdy oznámili, že chtějí do dvou let na českém Internetu zdvojnásobit zásah neboli zvednout návštěvnost na dvojnásobek.
Většina investic skupiny, v řádu desítek milionů korun, směřuje právě do rozvoje online aktivit. Loni vznikl v české pobočce francouzského mediálního koncernu specializovaný obchodní tým pro prodej digitální reklamy, který nabízí také cross mediální kampaně na Internetu, v rádiu či mobilních telefonech.

Zleva Lubomír Zoufal - ředitel digitální divize Lagardére Active ČR, Michel Fleischmann - prezident mediální skupiny Lagardére Active ČR
Rozhlasový trh po stránce komerční momentálně neprosperuje. Celý
reklamní trh je v krizi. Hledáme alternativy navýšení našich příjmů,
uvedl loni v červnu Michel Fleischmann, prezident české pobočky francouzského mediálního koncernu.
Zdroj: tisková zpráva