Lagardère Active prodává reklamu na DSL.cz, KalorickéTabulky.cz a Odpovědi.cz

23. 1. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – Spectral
Ilustrační obrázek
Provozovatel rádia Evropa 2, skupina Lagardère Active ČR, od začátku roku zastupuje další weby. Nově prodává reklamu na na DSL.cz, KalorickéTabulky.cz a Odpovědi.cz.

Prodej reklamy na Internetu zapadá do strategie, kterou skupina představila v polovině loňského roku. Zástupci Lagardère Active ČR tehdy oznámili, že chtějí do dvou let na českém Internetu zdvojnásobit zásah neboli zvednout návštěvnost na dvojnásobek.

Většina investic skupiny, v řádu desítek milionů korun, směřuje  právě do rozvoje online aktivit. Loni vznikl v české pobočce francouzského mediálního koncernu specializovaný obchodní tým pro prodej digitální reklamy, který nabízí také cross mediální kampaně na Internetu, v rádiu či mobilních telefonech.

CIF

Widget obrázku #95342 (přidáno skriptem)
Zleva Lubomír Zoufal - ředitel digitální divize Lagardére Active ČR, Michel Fleischmann - prezident mediální skupiny Lagardére Active ČR

Autor: Martin Vyletal, Lupa.cz

Zleva Lubomír Zoufal - ředitel digitální divize Lagardére Active ČR, Michel Fleischmann - prezident mediální skupiny Lagardére Active ČR

Rozhlasový trh po stránce komerční momentálně neprosperuje. Celý reklamní trh je v krizi. Hledáme alternativy navýšení našich příjmů, uvedl loni v červnu Michel Fleischmann, prezident české pobočky francouzského mediálního koncernu.

Zdroj: tisková zpráva

Autor článku

Internetové novinařině se věnuje od roku 2005, kdy začal jako redaktor pracovat pro vydavatelství Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).