Pane Bárto, na Vašem místě bych nebyl tak vztahovačný. Člověk nemusí psát vždy o vás a nevím o tom, že bych se ve své reakci o vás zmiňoval. Velmi silně pochybuji, že jste za 1. pol 2010 uzavřeli více než 45 tis. smluv jako my a navíc, že většinu neposíláte pouze do jedné jediné pojišťovny. Statistiky pojišťoven hovoří jasně. Nikdy nemluvím o pomluvách ale o právní analýze, kterou se zabývá ČNB a další orgány státní správy. Za dobu posledních 5 let jsem dostal já osobně i naše společnost několik nabídek od různých investorů, které jsme nevyužili. Toto bych mohl naopak já považovat za pomluvu. Tak se prosím laskavě neotírejte o mé jméno. Myslím si, že toto ale není vhodné místo na nějakou naší mediální přestřelku, kterou jsem navíc nevyvolal.
Báro, naprosto souhlasím - u složitějších "nekomoditních" typů pojištění je třeba aktivnější přístup ke klientovi. Jednoduchý přístup co funguje u autopojištění nebude tady fungovat....
Přeji twobits hodně úspechů v globálním byznysu. Máte dobře nakročeno...
Not all comparison sites are impartial. They don't always compare the whole of the market, especially Payment Protection Insurance in the UK. For more information see http://ppi-insuranceclaims.co.uk/
Tak se tu panove nehadejte, mozna vas usmiri muj nazor, ze sluzby tohoto typu jsou pro me ksindl, ktery pod plastikem dobre rady zdarma srovnava (cti propaguje) takove vyrobky/sluzby, za ktere jim nekdo nejvic zaplatil, nikoliv takove, ktere jsou nejlepsi pro zakaznika.
Hezký článek, Pavle. Podle mě je lead generation u nás zatím pořád v plenkách, hlavně proto, že většina lidí jen kopíruje weby, co už tady existují a nevymýšlí nové věci. Proto je tolik webů zaměřených na finance, ale pořádné srovnání například nabídky pojištění (všech kromě cestovního a povinného ručení) stále chybí. Věřím ale, že se to během pár (desítek) měsíců změní k lepšímu.
Dám vám příklad - před rokem jsem sháněla pojištění proti krádeži do naší kanceláře. Sehnat informace na netu bylo docela obtížné, na emaily většina z pojišťoven nereagovala. Před pár měsíci si moji rodiče chtěli pojistit dům, znovu to znamenalo obeslat pojišťovny emailem a žádat o nabídky. Ceny stejné pojistky se přitom lišily až o 100%. Pořádné srovnání pro mě znamená, že na jednom webu zadám poptávku, dostanu nabídku od aspoň tří pojišťoven a celá akce mi nezabere půl dne.
Ke zlepšení podle mě dojde proto, že se lead generation u nás začala více rozvíjet až v posledních dvou letech, tento rok na trh vstoupili noví hráči na poli affiliate marketingu, kteří jsou schopní rozvířit stojaté vody a přesvědčit i větší firmy, aby lead generation/affiliate marketing vyzkoušely.
Affiliate marketing může být výhodnější než jiná reklama, záleží ale na typu webu. Na některých našich webech se vyplácí více než display reklama, na některých to byl naopak propadák a rychle jsme ho stáhli.
Společnost Top-Pojištění.cz patří do mezinárodní skupiny GrECo JLT, která je pojišťovacím makléřem primárně pro firemní klientelu. Od počátku je naším záměrem porovnávat produkty neživotního pojištění. Možná vás potěší, že dokončujeme spuštění porovnávání a prodeje pojištění domácností a rodinných domků.
Pojištění podnikatelů je bohužel komplikovanější záležitost a nelze ji jednoduše porovnat. I vstupních parametrů a typů rizik je mnohem více a cílová skupina tzn. firmy by se s tím nechtěly vyplňovat přes internet.
Naši klienti, kterých je již více než 270 tis. a celkový předpis pojistného přesahuje již sumu 650 mil. Kč ročně, velice oceňují náš kompletní servis. Nechceme být jen křižovatkou a ukazatelem u které pojišťovny se má klient pojistit.
Lead generation a její hlavní představitel v oblasti financí na českém trhu bohužel slaví své úspěchy pouze díky nedokonalosti zákonů, snaze některých pojišťoven podbízet se klientům bez reálné profitability produktu a tvorby rezerv na škody a pomalosti orgánů státní správy. Bez překročení hranice platných zákonů by tento model nebyl tak úspěšný. Je jen otázka času, kdy se toto vyjeví.
Pane Ronovsky, mrzi me, ze se ubirate smerem nepodlozenych pomluv. Nicmene chapu, ze je tezke zkousknout fakt, ze tandem EO/ePojisteni.cz Vas predbehl v poctu nove uzaviranych smluv. Porad si ale myslim, ze to nemusi nutne byt duvod hrat nefer hru. Obzvlast usmevne mi prijde to, ze zrovna Vy mluvite o prekracovani hranic zakonu - zvlast kdyz jako jednatel top-pojisteni.cz obchazite investory s tim, ze chcete postavit "vlastni", primo konkurencni, projekt prodavajici pojisteni online. Co na to rika zminovane Greco?