Vlákno názorů k článku Lead generation marketing - Srovnej nabídky na trhu, ale ať jsme nejlevnější od Martin P. - Jako vždy tradiční výsledek názorů pod článkem. Místo toho...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 18. 8. 2010 10:10

    Martin P. (neregistrovaný)
    Jako vždy tradiční výsledek názorů pod článkem.

    Místo toho aby se tu shrnuly názory s reálným nasazení. Třeba problémy s naplňováním systému daty, problémy s formuláři, uživatelská přístupnost. Vliv antispamu a addbloků na šíření a vyhodnocování, podíl jednotlivých prohlížečů atd...

    Se to jako vždy strhne v marketinkovou přestřelku zaujatých jedinců, kteří budou hájit svůj produkt a házet špínu na konkurenci.

    Dámo a pánové odborného z pohledu IT jste podle mě neřekli nic, jen obecné prohlášení. A z pohledu uživatele ( tedy toho na kterého by měla být reklama cílena ) bych si mohl myslet, že se jedná jen jeden z mnoha vyhledávačů "dobrých" cen s podvrtnutými výsledky, neodpovídajícími realitě.

    Tedy spíš bych to vnímal jako anti-reklamu, jediné štěstí je, že "ovčané" Lupu a spol nečtou, ti dávají přednosti "hodnotným a odborným" serverům jako je idnes a spol.
  • 18. 8. 2010 21:20

    bez přezdívky
    Martine P. ze Skoda-Auto,

    mate castecne pravdu - diskuze by nemela byt o reseni sporu a PR / marketing prestrelce. V clanku jsem se snazil popsat obecne co funguje v lead generation, trendy ve vyspelych zemich.

    Asi jste z car industry. Jake jsou Vase zkusenosti? Co funguje? Co ne? Co umi Skoda Auto? Budte kontruktivni...
  • 18. 8. 2010 21:46

    bez přezdívky
    Mým záměrem nebylo žádné PR a už vúbec ne mediální přestřelka. Za to se případně omlouvám.

    Z pohledu uživatele si kladu otázku, co uživatel na webu hledá? Chce přece získat jednoduché ale kvalitní informace, porovnat si cenu a parametry produktů a podle toho si vybrat, koupit a mít se na koho obrátit v případě problémů či reklamace.

    Může ale tomuto dobře sloužit lead generation marketing? Nevybízí to k hraní hry a jen lákání potencionálních zákazníků aby vyplnili své kontaktní údaje, které následně začnou využívat operátoři z call centra?

    Já osobně jsem původem produkťák a ne marketér. Snažím se dívat na věci z osobního pohledu co bych chtěl a nebo právě nechtěl jako klient. Náš projekt čelí od samého počátku silnému tlaku různých pojišťoven, které by rády nějakým způsobem ovlivnili informace a jejich umístění v našem porovnávacím kalkulátoru. Někteří jsou silně překvapeni, že neslyšíme ani na dvojnásobné provize a že nám vyrovnanost našeho portfólia vyhovuje. Z mého pohledu by bylo nejhorší, kdybychom fungovali jen jako nakloněná plošina, hráli si na "objektivní" porovnání a dohazovali všechny klienty pouze jedné pojišťovně.
  • 19. 8. 2010 9:19

    Martin P. (neregistrovaný)
    Asi jste z car industry.... ....já sem "ajťák" ! Pokud by mě zajímali jen holý PR / marketing, nechodil bych na stránky Lupa, Root, Zdroják. Ale servery podnikatel \ měšec a podobné. Přece jen Lupa je sever o Českém Internetu a ne médium o trendech v marketingu Zajímá mne hledisko nasazení, rozšíření, vyhodnocování, nikoliv marketinkové, ale jen v rámci výpočetní techniky, ale to už jsem psal. Jenže Vy opět sklouzáváte k ...ake jsou Vase zkusenosti? Co funguje? Co ne?... Řekl bych, že v tomto tématu IT končí, tam kde vy začínáte. - Zajímá mě jak "vaše projevy" prolezou antispamem. - Jak si s tím poradí systémy blokující reklamu. - Kolik to je nárůst objemu dat nebo obecnou zátěž. - Jak různé skripty a vizuální komponenty mají vliv na uživatelskou přístupnost. - vliv na bezpečnost - vliv těchto systémů na otrávenost výsledků vyhledávačů atd... Důležité věc u Vás a to "úspěšnost marketingové" kampaně se IT dotýká jen okrajově a není v oblasti mého zájmu.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).