Vlákno názorů k článku Lesk a bída českých e-shopů od admin. - Já si nemůžu stěžovat. Nakupuji v e-shopech často,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 9. 9. 2009 9:34

    admin.
    Já si nemůžu stěžovat. Nakupuji v e-shopech často, pokud to jde tak platím kartou, zboží dorazí vždy +- tak jak bylo slíbeno...
    Myslím, že tohle jsou vyslovené excesy...
    Sám jsem několik let provozoval velký e-shop (tržby okolo 1 mil/rok) a za tu dobu si nevzpomínám, že by si někdo chtěl zboží "vypůjčit". Pravda je, že tenkrát ještě nebyla ta zákonná úprava , ale i tak jsem vrácení v podmínkách nabízel.
    Zrovna tak ty řeči o dopravcích .. používali jsme PPL,DHL a ponejvíce Českou poštu (Profibalík) a za tu dobu jsme měli snad jednu nebo dvě prekérky s poškozením zboží a cca 2-3 nevyzvednuté dobírky ročně.
    Zakže si troufám tvrdit, že s e-shopy v ČR to nebude až tak hrozné....
  • 10. 9. 2009 13:05

    trojan (neregistrovaný)
    Takových "velkých" eshopů s obratem 1mil./rok je deset tisíc. To je při marži 5-10% sotva na vlastní odměnu za práci. Nakone ten minulý čas hovoří za vše.
    Je toho jak sraček, chtělo by to zrušit všechny, co používají jen B2C vrstvu od třetích stran, při tom žádné zboží nikdy neviděli.
  • 9. 9. 2009 9:42

    M (neregistrovaný)
    Mě se to už skutečně párkrát stalo, že jsem dostal zboží, které bylo evidentně jeté - zřejmě vrácené ve čtrnáctidenní lhůtě.
    Např. jednou foťák se zaprášeným hledáčkem a bez fólie na displayi, jindy řadič u kterého bylo CD se software rozlepené a CD bylo dokonce na datové straně plné otisků...
    Od té doby jsem začal pro jistotu psát to zmíněné upozornění, že požaduji pouze naprosto nové zboží a pokud bude jakkoliv jeté, tak ho okamžitě vracím.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).