Podobně se mnou trénovali na korunka.cz. Objednal jsem autorádio, po dobu 1 měsíce chodili zprávy o nedostupnosti a termínem od dalšího týdne a pak zase posunutí o týden až jsem to nevydržel a po 1,5 měsíci zrušil.
Pak jsem jim dal po delší době ještě šanci a objednal si sekačku - taky zážitek. Sice dodali do 14 dnů, ale nedodali fakturu ani dodák a ani záruční list. Takže po urgenci poslali e-mailem fakturu a že prý ani záruční list nepotřebuji, s čímž mě zase poslali někam v servisu. Takže korunka.cz už nikdy!! Takový přístup jsem ještě nezažil.
Taky si mysli. Je rozdil mezi mlzenim o terminu dodani (za cenu uchovani si zakaznika/objednavky) a zpusobnem informovani o terminu (CZC naprosta spokojenost).
Neco podobneho se mi prihodilo u CZC (cyklus probehl jen jednou:). Ale dostalo se mi vcelku verohodneho vysvetleni.
V momente objednavky byl termin dodani neznamy, asi po tydnu se zmenil na konkretni datum, ovsem v onom datu se opet zmenil na termin dodani neznamy.
Podpora czc to vysvetlila tak, ze dodavatel oznamil dodani (-> zmena stavu na konkretni datum), ale nakonec dodal malo kusu a nedostalo se na vsechny obednavky. Takze Ti, co obednali driv, zbozi dostali, ostatnim se termin zmenil zpet na neznamy.