tak jo pojďme se domnívat takže souhlasím s předchozím názorem..
trojka přesně sedí na Mironet nejsou to jen mé osobní zkušenosti ale i zkušenosti lidí kolem mne.
pc po zakoupaní a tzv.zahoření vůbec nenaběhne
putuje tedy zpátky
vrátí se bez plomby
po měsíci když začnou nehorázně chrastit větráky se podívám do skříně a vipadá to tam jak kdyby tam měli myši doupě-ne nepřehánim, navíc noname moduly některých komponentů..
takže také děkuji podařilo se mi vybrat tátovi opravdu výborné PC
Ať už to byl ve článku Mironet nebo ne, nebral bych je už jen z jednoho jedinýho důvodu - právě plomby na šasi. Drtivá většina IT e-shopů krabice neplombuje (nejsme v IT pravěku 90. let), záruka je na jednotlivý komponenty, a tudíž si uživatel může vyměnit nějakej ten kabel, CPU nebo grafárnu. Tam kde plombujou, mě v životě neuviděj, stejně tak tam, kde v rámci "OEM" OS dodávaj na DVD jen nějakej ušmudlanej image nainstalovanýho OS z výroby (klasicky notebooky a netbooky), já chci jen zcela klasickou instalačku, abych to přeinstalovaný svinstvo s tunama blbostí a debilním nastavením mohl šmahem smáznout a nainstalit si to zcela od začátku po svym...
Souhlas, do zaplombovaného počítače se nemůžete podívat a zkontrolovat, jestli jste opravdu dostal to co jste zaplatil. Konkrétně ty odhlučňovací úpravy a jak taková úprava vlastně vypadá.
Tak budu reklamovat a v konkrétním případě, kdy jsem si vyžádal nezaplombované pc a opravdu v něm něco chybělo (konkrétně odhlučnění pevného disku) i úspěšně reklamoval.
Presne tak. Plombovani sestav vylucuje nakup PC od daneho dodavatele. ez vyjimky a zcela automaticky.
Videl jsem nekolik pripadu, kdy PC neobsahovalo zaplacene komponenty (ale podobne, levnejsi), bylo velmi neodborne sestaveno (spatne sesroubovano, spatne pospojovano), o racionalnim rozlozeni komponent a kabelu nemluve. :o(
ten druhý by mohl být CzechComputer.cz.
jen si nejsem jist, jestli nabízejí popisovanou službu (každý den e-mailem informaci o stavu objednávky).
ale ty dodací lhůty a informace - to by na ně sedělo.
Já osobně mám s Alzou dobré zkušenosti, ale věřím že občas podobné skopičiny vyvedou. Stejně jako každý e-shop. Pokud se jedná o nestandardní zboží, jsou závislí na dodavateli. Předpokládám, že jim dodavatel napíše "dodáme vám to za týden" a potom "bohužel, nastali problémy, bude to nejdříve za tři týdny".
Já jsem pracoval v logistice, ale naštěstí jsem měl jen asi 20 dodavatelů a ti byli smluvně penalizováni za problémy, takže tam se tohle moc nestávalo. Ale když má ten obchod několik set dodavatelů, tak se tohle prostě stávat musí. Většina zákazníků se s tím nesetká, ale pokud chce někdo nestandard či málokusové zboží, může na to narazit. Měla by asi být lepší komunikace ze strany onoho obchodu, ale za zdržení většinou nemůže.
IMO spis de o to, aby netvrdili ze to bude dne XYZ, kdyz vedi, ze to taky byt nemusi. POkud by rovnou rekli ze to bude za +- 2 mesice, tak si proste bud pockam nebo du jinam.
Tohle je prave ta kratkozrakost tak typicka v CR. V UK uz nektere firmy funguji pres sto let, myslite ze by mohly fungovat takovym zpusobem?
Pokud by mi rekli ze to bude az za dva mesice, tak bych mozna sel pryc, mozna taky ne protoze treba na to nespecham, ale kazdopadne bych vedel do ceho jdu a priste bych tam zas nakupoval. Takhle udelaji jeden obchod, ale ja si pripadam podvedeny a uz tam zarucene nikdy nakupovat nebudu. Kvuli jednomu kseftu ted obetovali kdovi kolik kseftu v budoucnosti. Tomu se rika strategie.
Tak s Alzou mám jen dobré zkušenosti. Je to jeden z mála (ne-li jediný) český e-shop co má skoro všechno nabízené zboží skladem. Což po zkušenostech např s Mironetem, Mall nebo Vltavou, kde "mít skladem" znamená "mít skladem u dodavatele" je velmi příjemná změna.
Ono ani tak není důležité jestli se stane nějaká chyba (tomu se prostě 100%ně nedá zabránit), ale jak se k tomu daný e-shop postaví. Osobně nesnáším takový ty vykecávky bude to zítra .. , zdrželo se to někde .., když ani ten člověk se kterým na telefonu mluvím přesně neví kdy to jsou schopni dodat. Kdyby řekl na rovinu, nemáme, ale za týden (14 dní) to bude, tak je mě to milejší.
Osobne nemam s Alzou jedinou negativni zkusenost, ale to bude tim, ze jsem kupoval vzdy zbozi na sklade a nikoli na dodani do 3-5 dnu. S tim nemam zadnou zkusenost.