Ten druhý a třetí pokus: jedna z položek jinde v ČR skladem není (jak jsem zjistil, dovozce je dostane až 14.09.2009) a mě se hodilo mít ji dříve. Teď už je itek ze zápisníčku samozřejmě vygumovaný.
E-shop itek.cz, říjen 2008: objednal jsem tři položky s podmínkou odeslání následující den, neboť všechny byly uvedeny jako dostupné skladem. V termínu ale odeslány nebyly, proto jsem odstoupil od smlouvy. Jsem přesvědčený, že obchod zboží na skladě neměl.
E-shop itek.cz, srpen 2009: objednal jsem dvě položky s podmínkou odeslání následující den, neboť obě byly uvedeny jako dostupné skladem. V termínu ale odeslány nebyly a obchod do systému po několika dnech vyznačil storno. Jsem přesvědčený, že obchod zboží na skladě neměl.
E-shop itek.cz, opět srpen 2009: znovu jsem objednal stejné dvě položky, jako před několika dny. Do obchodu totiž pravděpodobně dorazily od dodavatele a e-shop pro ně neměl uplatnění, takže je o 247,00 Kč zlevnil :-). Balík došel, ale požadovaná dobírka byla o 247,00 Kč vyšší (to je náhoda, že?), něž částka podle potvrzené objednávky. Odmítl jsem převzetí, e-mailem reklamoval a žádal vysvětlení. Žádná odpověď. E-mailem jsem 4x (!!) urgoval odpověď - opět bezvýsledně.
Kdyby tohle snad četl někdo z itek s.r.o. (Průmyslová 1141, Uherské Hradiště): podívejte se na objednávky č. 0815027, 0910422 a 0910722.