Vlákno názorů k článku Lesk a bída českých e-shopů od anonym - Nám se stalo, že jsme párkrát dostali použité...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 10. 9. 2009 20:59

    anonymní
    Nám se stalo, že jsme párkrát dostali použité zboží už od velkoobchodu (aniž by bylo takto označeno), takže to občas nemůžeme jako e-shop ovlivnit (leda bychom otvírali úplně každou krabičku, která nám projde rukama, ale to je jednak ztráta času, jednak by nám zase zákazníci vyčítali, že prodáváme zboží, které už někdo otevřel).

    Pouštět do oběhu použité zboží jako nové si může dovolit jen opravdu velmi krátkozraký obchod.
  • 9. 9. 2009 9:20

    M (neregistrovaný)
    Mám zkušenost, že díky možnosti do 14ti dní zboží vrátit bez udání důvodu jsou e-shopy typu "nabízíme nové, pošleme jeté" docela značně rozšířené. Zřejmě řada našich spoluobčanů e-shopy využívá jako dvoutýdenní grátis půjčovny a e-shopy pak to vrácené jeté zboží dál pouštějí do oběhu jako zboží nové.
    Já osobně jsem díky tomu do poznámky v objednávce začal psát, že očekávám dodání zboží nového, ještě nepoužitého a pokud zjistím nějaký stupeň opotřebení, zboží okamžitě vracím. - Tímto upozorněním chci ušetřit prodejci i sobě čas, který bychom jinak oba ztratili, pokud by mi prodejce poslal zboží jiné než dokonale nové :-D.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).