Libimseti se zničilo samo, po jednom z updatů "grafiky a funkcí" zůstalo z hlediska uživatelů absolutně nepoužitelné, nesmyslné prohlížení fotek kde se pokaždé načítá nová stránka, nepoužitelné psaní nebo čtení a prohlížení historie zpráv a spousta dalších věcí které víc obtěžují než pomůžou a to neříkám o reklamě která se otevírá přes celou obrazovku snad po každém třetím načtení stránky a dokonce je se zvukem!!
Nevím zda tohle celé někdo podělal až po prodeji nebo před ale co si pamatuji byl to jednoznačně důvod proč spousta lidí přestala používat tento portál.
Přesně tak. Asi jsem tam nebyl od začátku a nevím jak to vypadalo dřív. Ale byly to hodně špatně použitelné stránky plné nesmyslností a chyb. Až jsem se divil, že tak masivně navštěvovaný portál s tak velkými příjmy není ochotný investovat a stát se tak portálem s velkým P. Škoda, že jsme byli svědky zadupání "Líbka" Facebookem.
Totéž ovšem můžeme sledovat i jinde. Naprosto nechápu, proč se takové servery rozjedou, naberou návštěvnost a jediné co přidají jsou další a další platby.
Jinak nic nového nepřidávají. Následují nacpání reklamou a velký pád ve stávajícím retro designu.
Další v řade je stesti.cz
Štěstí.cz je o něčem jiném. Nehraje si na sociální síť, je to pouze seznamka a právě to řadě uživatelů vyhovuje. A když byly zavedena platba za založení profilu na štěstí.cz, zmizeli tisíce fiktivních profilů založených např. jednou osobou. Zmizeli také lidé, kteří nejsou ochotni investovat do nalezení partnera ani korunu :-), nejsou ochotni vynaložit žádnou námahu a berou jen to, co je zadarmo. A takové stejně málokdo hledá. Výhodou štěstí je především to, že si ho doporučují lidé, kteří se tu úspěšně seznámili...
Koukal jsem na Alexu a žádný výrazný pokles tam nevidím. Navíc štěstí.cz je určeno uživatelům v ČR, které Alexa neměří moc přesně. Alexa měří návštěvnost pomocí svého toolbaru, který je používán uživateli především v zahraničí. Denně se na štěstí.cz registruje 200 nových uživatelů (stačí se podívat každý den na nové profily), což představuje 73000 nezadaných lidí ročně. Nevýhodou této zavedené seznamky je, že počet uživatelů neroste, protože ti, co se na štěstí.cz seznámí svůj profil zase smažou. Není to sociální síť, kde lidé setrvávají léta, je to služba, kterou lidé používají jen tehdy, když někoho hledají.
Zajímalo by mě, jak pan Neuberger vysvětluje, že návštěvnost Libimseti.cz šla prudce dolů při prvním setkání s vážnější konkurencí a co proti tomu dělal? Zdá se, že uživatelé Libimseti se začali přesouvat na facebook velice rychle a něco to říká o tom jak moc s libimseti byli spokojeni.
Celé to vypadá jako managerský kolaps a připomíná mi to pilota, který výborně odstartoval, ale v půli letu zjistil, že nenatankoval dost paliva, tak se z té nejvyšší výšky zříti k zemi.
Jmenuji Pallas a ne Palas, v dobe kdy Libimseti vzniklo jsem byl uz mensinovým majitelem Seznamky a Rande. Stranky jsem neskupoval, ale budoval. Libimseti melo kliku, ze novi majitele meli jine zamereni, protoze muj komunitni projekt planovany pred Libimseti (CoTyNaTo.cz) odlozili - podle registrace domeny si muzete overit casovy odstup prod libimseti. Cele Libimseti byla v podstate kopie HotOrNot.com a diky tomu, ze nemelo s vyjimkou lide.cz Libimseti konkurenci, melo prostor k ziskani kriticke masy uzivatelu. Po prichodu FB bublina logicky splaskla stejne jako obdobny projekt ve Svedsku (Lunarstorm.se) - ten mel nekolikanasobnou navstevnost vuci Libimseti, ale nic to nepomohlo.