Nedavno predelali praci na http://www.volnamista.cz/ ne? Prijde mi, ze to navrhoval stejny XXX jako ty nove lide.cz Podle me se Seznam zacal orientovat na uplne tupce, kteri nezvladnou vic nez precist inzerat v tistenych novinach nebo hledat v okoli uplne libovolnou holku kolem 20 let.
Proto mluvím o retardizaci služeb Seznamu. Je ovšem rozdíl mezi zjednodušením rozhraní, aby se množství funkcí snadno používalo, a mezi ořezáním funkcí, kde se to rozhraní zjednoduší prostě samo jako vedlejší efekt. To první přivádí lidi z první části Gaussovy křivky a zároveň udrží lidi z opačné strany. To druhé se může v dlouhodobém měřítku vymstít, máte spoustu uživatelů, ale nejsou právě nejbonitnější. Záleží samozřejmě na druhu služby.
Existuje vždycky nějaká mez, za kterou převáží negativní efekt.Reklama s debilním falešným popěvkem na XXX Lutz mě natolik uráží, že tam prostě nikdy nic kupovat nebudu. A to právě teď kupuju byt, který bude nutné vybavit. Podobně spoustu lidí uráží reklamy na Alzu a na protest nakupují jinde...
Cituji: "Nový design si Seznam pochvaluje u služby Volnamista.cz, která nahradila server Sprace.cz. Podle Zimy má nový web asi dvojnásobnou návštěvnost a denně zaznamená asi pětinásobný počet odpovědí na vložené inzeráty (což znamená asi 4 tisíce za den)."
Stačí se podívat na křivku rozdělení inteligence v populaci a je jasné, že orientace na tupce může být pro firmu skvělý krok.