Vlákno názorů k článku Lidé na Plzeňsku upřednostňují nejlevnější typy set-top-boxů od anonym - Konecne prisli na to jak se lide chovaji...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 1. 8. 2008 9:27

    bez přezdívky
    Konecne prisli na to jak se lide chovaji a ze reklamni kampan neni vubec k nicemu. Proste ctverecky, tyden prouzek a vypnout. Lide jsou tvor prizpusobivy. Ale musi se spoustet dostatecne casto. O ostatni se postaraji novinari a prodejci ve sve vlastni rezii. Neni treba platit darmozrouty. Vysledky reklamni kampane jsou videt na prikladu webu Nohy. Prestoze to cpe lidem do hlavy denne v desitkach spotu tak o to lide prestavaji mit zajem - neprinasi jim to nic. Stejne jako digitalizace ktera se nekonala ( viz Domazlice....) nebot se anal nevypnul tak aby byl v oblasti nedostupny. Dnes lidi cpe do obchodu moznost CT24 a olympiady. Po olympiade se zase zvolni tempo nakupu.....
  • 1. 8. 2008 16:27

    Radek Donát (neregistrovaný)
    Ano, souhlasim. Jen bych pro priste preferoval spusteni vysilani v predem znamem terminu. Pokud budou zname terminy, ktere budou mit sanci byt take dodrzeny, jsem si jist, ze lide se dozvi vse potrebne vcas i bez statni informacni kampane.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).