Výsledky za ČT4 jsem napsal níže. Diváci preferovali Primu Cool. Navíc teď běží 4. předkolo, jakmile se to rozjede a poběží zápasy s Chelsea nebo Realem, tak ta čísla budou úplně jiná. Cool určitě nečekal zázračná čísla teď, kdy proti sobě hrají nějaké bezvýznamné celky z Řecka, nebo Kypru. To si tu jen zas partička blábolilů z Didžizoun potřebovala zažvatlat nesmysly.
První poločas na Coolu 78 tis. diváků, druhý poločas 85 tis. diváků. Na ČT4 byla průměrná sledovanost 64 tis. diváků. Myslím si, že sportovní fanoušci dali jasně najevo, na které stanici preferují fotbal. Hlavně že zdejší "experti" tvrdí, jak je pro fandy do fotbalu důležité HD a kvalita tamějších "profíků". Liga mistrů běží na Coolu teprve druhý den a v pohodě tam porazí souběžný zápas na sportovní stanici, která existuje už někde sedm let. Až se Liga mistrů rozjede a získá na Coolu renomé, tak to rozdíly budou propastné. Co na to říkáte teď, páni sportovní odborníci z Didžizoun?
Když se podívám na včerejší program, tak od 20h tam nic moc nebylo Proč bychom se netopili, Farma, VIP Prostřeno, Liga mistrů, Béčkové filmy...jediné co bylo na dívání Můj soused zabiják...poslední dobou jsou tam jenom samé debilní seriály, navíc sport by spíš měl patřit na sportovní kanál, vůbec se nedivím, že nemají takovou sledovanost
Jenže Prima to jaksi ten lepší servis nemá kde prodat. Sportovní zprávy v podstatě nemá a v upoutávkách to nemá smysl, protože jak se ukazuje, běžné publikum Primy není kompatibilní s publikem sportovním. Jedině snad si zaplatitt reklamu ve sportovních přílohách novin, jinak opravdu nevím, jak to Prima může prodat.
Ale je otázkou, jestli se nějaká speciální reklama a promo vůbec v tomto případě oplatí. ČT 4 je sportovní program, diváci jej jako takový mají zažitý a o tom, že se tam LM vysílá už roky vědí. Včera byly vysílány dva zápasy, přibližně asi tak stejně atraktivní (ČT má ve středu právo první volby, takže ten její zápas by měl být teoreticky atraktivnější). A přesto, že je ČT 4 zažitý sportovní program, že včera komentoval mnohými oblíbený Bosák a že tam byl zápas vysílán v HD, tak stejně měl ještě o něco nižší sledovanost než ten na Prima Cool.
Ano, na Primě to mělo lepší výsledky než na ČT4, ale ty výsledky, které to mělo, jsou pro Cool podprůměrné a srazili celkovou denní sledovanost. Pro Primu může oproti ČT4 hrát několik faktorů, jednak jsme pořád v předkole, takže ty zápasy stále nejsou tak atraktivní, na Primě je to novinka, takže dost lidí se dívalo jenom ze zvědavost a pak ČT4 vysílá na druhý den záznam, Prima žádný záznam nemá. Tohle všechno mohlo hrát pro Primu. Zda to ale bude stačit, až se dostaneme do skupin a ČT začne ve středu vybírat ty opravdu kvalitnější zápasy, tím si jist nejsem.
Ano, podprůměrné jsou, o tom není sporu. Reagoval jsem ale na názor "že Prima vlastně nemá kde pro sportovního diváka vysílání LM promovat". V tom má ČT výhodu, ale nijak se neprojevila. Přenos byl podprůměrný i pro ČT 4. Tak je otázkou, zda by to promo vůbec mělo smysl, i kdyby jej Prima měla kde dělat.
Jen pro zajímavost: v červenci byla průměrná středeční sledovanost programu ČT 4 v kategorii 15+ 2,49% a Primy Cool 4,48%. Včera to bylo "jen" 1.98% v případě ČT 4 a 3,64% v případě Cool. Se srpnovými čísly to smysl porovnávat nemá, protože tam je to ovlivněno olympiádou - pomohlo by to Cool, který by byl průměrný, zatímco ČT 4 samozřejmě hodně podprůměrná.
Tak Digi TV úspěšně působí v šesti zemích, jen kapacita zrovna není nejvyšší, a musí hodně rozmýšlet co do svého spektra přidají, a ruku na srdce Love by jen zabíralo místo jiným, lepším kanálům. Zrovna teď musí Digi TV řešit kapacitu, která je ze 100% vyčerpaná, a proto se zatím neobjevilo Dajto, v nabídce na Slovensku.
No ruku na srdce, znám už jen minimum kanálů, které by mě svojí nabídkou uspokojily víc, než Love, takže tu bych tam velmi rád viděl. Nikdo jiný mi premiérové Zoufalky, Chirurgy, Trávu a lesbické The L Word nenabídne. Každé stanice, která nabízí kvalitní akvizice, je škoda. Klidně bych Love vyměnil za Fandu.