Ano, to je zásadní problém, ale i to se na začátku diskuse objevilo. Až doteď přesně v tomto čase divák Coolu očekával zcela něco jiného. Diváci BBT, Futuramy nebo HIMYM obvykle nejsou velcí fanoušci fotbalu. Takže Cool nyní dva dny odmítá své stálé diváky a místo toho potřebuje nalákat jiné. Ukazuje se, že kategorie muži 15-44, na kterou Cool oficiálně cílí, je přece jen příliš široký pojem, kde rozhodně všichni nemají stejné zájmy. A u těchto malých TV je to znát, protože to znamená obměnu třeba 1/2 diváků.
Když má TV víc programů, tak si interně může cílit třeba na 5-15 (pokud půjde o dětský kanál), nebo na muže a ženy. Hlavní Nova také oficiálně cílí na 15-54, ale od tohoto roku prodává na 15+, stejně tak Fanda cílí na muže 15-54, slovenská Doma zase na ženy a u MTV je to tak 15-30. A je jasné, že to inzerenty zajímá, podle toho se jim vyplatí reklama na prací prášky nebo na terénní auto.