Podle ceho si tedy vysvetlit, ze ackoliv ma Centrum o 1/3 mene UIP nez Atlas, ma mnohem vice zobrazenych stranek a to i presto, ze Atlas nabizi mnohem vice zajimavejsich sluzeb? V tomto souhlasim s Markem, myslim si, ze tolik pageviews dela Centrumu zejmena Xchat...
Chat v UIP moc nepomuze. Uzivatele na nej chodi sice pravidelne, ale je to dosti omezena skupina lidi.
Tvrdit ze "Centrum je na druhem misto diky chatu" je sice hezke, ale Atlas ma v sobe take chat. Tudiz sance jsou vyrovnane. Krome toho, samotne stranky mistnosti (automaticky refreshovane) se do auditu nezapocitavaji. Dokonce se, AFAIK, DCCI vubec neposilaji. I kdyz svuj dil PV chat prinasi. (<SPEKULACE>Mozna, ze navstevnost generovana atlasovskym chatem je ten duvod, proc nechtel mit chaty oddelene...</SPEKULACE>)
Souhlasim, ze k hodnoceni navstevnosti Quicku/RedBoxu by bylo vhodne pockat po opadnuti vlivu reklamni kampane a rozjezdu.