Vlastne pan chce vyrabet dodavky, ale pritom nechce prochazet koleckem homologaci a vyrabet v soulady s dalsi legislativou jako jini vyrobci dodavek a aut (motorek, ...). Ono totiz zarizeni, ktere vazi pul tuny (pise 350 kg nakladu + ridic), jinak nez "dodavka" nazvat nelze. Takze to chce vyrabet, jak ho napadne, a potom jeste navrhovat, aby s touhle "kravou" mohl uzivatel jezdit po cyklostezkach a vyuzivat i dalsich vyhod pro "slabsi ucastniky provozu" = cyklisty. Pripada mi to uplne na palici, zvlaste od pana, ktery mezi typy brzd voli na zaklade pocitu a toho, ze kotoucove brzdy jsou "selling point", a ani netusi, jaka je zivotnost jejich ramu.
Hele, jestli chcete vyrabet pul tunu vazici dopravni prostredek, ktery poslete mezi lidi, klidne tak delejte, ale chtel bych mit zaruku, ze to neni nebezpecne, jak uzivateli, tak okoli -- od toho mame ruzne normy a narizeni a homologacni rizeni. Obycejne kolo vazi skoro stejne jako clovek sam, vykon to ma stejny, jasne, srazka s kolem je horsi nez srazka s jinym chodcem, ale tohle riziko jsme schopni akceptovat i bez nejakych predpisu. U pul tunove kravy to jiz ochoten akceptovat nejsem a nechci to potkavat na stejnych cestach s cyklisty a chodci. Na silnici s auty, s homologaci? -- proc ne.
To pisu jako clovek, ktery 90% cest do prace jede na kole a po Praze za rok najezdi na kole cca 7000 km (pouze cesty domov-prace-domov, normalni sportovni cyklistiku ve volnem case nepocitam).
No tak dneska jsem to jejich superkolo na cyklostezce potkal. Naštěstí základní model a bez pračky.
Mě to příjde jako potraviny bez obalu. Je to sice trochu dražší, tak nějak to nedává moc smysl. Ale když se kolem toho budou dělat dost velké vlny, tak si to pár svých zákazníků možná najde.
Lidi si vymýšleli kraviny vždycky. Časem vystřízlivěli, nebo jim došly síly/peníze a občas z toho fakt něco bylo.
Blbý je to, že teď je všude plno "investorů", kteří jsou schopni nalít peníze do čehokoliv.