Dnes již dávno neplatí, že pokud něco napíšu na firemním profilu, že se to zobrazí všem fanouškům stránky a to je určitě špatně. Nikdo nebude investovat do budování komunity, jejíž členy je následně problém kontaktovat a oslovit. FB již nějaký ten čás hodnotí příspěvky podle "důležitosti" (myšleno zpětné vazby na stránce) a blbka s vyšpulenými rty a textem "lovískuju Tě moc" vždycky dostale více komentářů a "palců nahoru", než zpráva na firemním profilu o spuštění nové služby, takže k seriózním marketingovým záměrům je FB velmi obtížně použitelný, opravdu se to musí umět. Dokud si tohle FB neuvědomí, budou od něj pomalu firmy dávat ruce pryč, GM to již došlo, ostatní budou následovat.
Problém je, že inzerenti na FB automaticky očakávajú zobrazenia a prekliky len preto, že má veľa používateľov. Ale používatelia na FB chcú zábavu a emócie. Ak by FB plnil len požiadavky inzerentov, zanedlho by nebolo kde inzerovať, pretože reklamnú sieť maskovanú za sociálnu sieť by nikto nepoužíval.
Primárním cílem každé firmy je generování zisku, blbka utratí peníze za šminky, tak prachy Zuckerbergovi nepřinese. :-) Facebook zobrazuje reklamu, kterou platí inzerenti, ti jsou tou cílovou skupinou, zájmy běžných uživatelů jsou až na posledním místě pomyslného žebříčku priorit. Naštěstí můj ranní příspěvek již není aktuální, cca před hodinou se mi na FB objevilo tlačítko Propagovat, takže za pár korun je možné blbku s kachním polibkem přebít a zvýšit tak množství uživatelů, kterým je příspěvek zobrazen. Příjemný víkend všem. :-)
Lol, ac FB nemusim, tak ted se musim strasne smat. Tolik nepochopeni sem uz dlouho nevidel. FB vase firemni zajmy totiz absolutne vubec nezajimaji, je zajimaji zajmy te tlupy ovecek a pokud jejich zajem je o blbky s vyspulenymi rty, tak to je presne to, co jim FB da.
Pokud chcete seriozni komunikaci se zakazniky, tak co lezete na FB pro nactilete?