Je to pekne napsane, akorat na otazku: Můžete říci, kolik jste do nové podoby webu investovali? Odpovida absolutne neco jineho jako by tam majitel clanku dal omylem jinou odpoved.
Co se tyce zaspani Mediatelu tak to se mi zda naprosto klicove, vstupuji na presyceny trh firemnimi katalogy, nenabizeji nic noveho - ty vypichnute funkce jsou spise zbozne prani a PR Mediatelu, nevim jestli me presvedci k pouzivani jejich sluzby. Chybi jim silny portal na ktery by se napichnuli, firmy.cz tezi z napojeni na seznam. To same praktikuje Centrum a Idnes. Bez tohoto napojeni nemaji dneska zadnou sanci.
Co se tyce rustu navstevnosti tak opet ocistim od PR sefa - pri tak mohutnych momentalnich investicich do reklamy je to logicke, zajimave bude mereni zda se jim tam ty novi uzivatele ziskani reklamou vraceji.
Celkove aplikace vypada pekne a urcite nejakou navstevnost mit bude, cile si ale dali naprosto nerealizovatelne a myslim si ze to i vi, na firmy.cz nemaji absolutne zadnou sanci prave z duvodu ktere jsem popsal. Kazdopadne tezko bude nekdo tvrdit po napsani nove aplikace a masivni reklame ze jeho cilem je definitivni neujeti vlaku. Proste zacatek totalne zaspali a ted uz to pri tak konzervativnich uzivatelich jako jsou v CR a absenci napojeni na velky portal nedozenou, byt mohou alespon z dalky videt lokomotivu :-)