Myslim si, ze registr je vyborny napad. Ctenar sezene prvni informace aniz by se musel prodirat Seznamem ci Atlasem a Lupa dostane nejake penizky na jeji zasluznou cinnost.
Akorat si myslim, ze problem muze byt v tom, ze ti kteri potrebuji sluzby v teto oblasti a nemaji poneti o ni (tj. ti kteri by nejvice registr potrebovali), neznaji ani Lupu. Preci jenom na Lupe je rekl bych pomerne stabilni osazenstvo a vetsinou lide pohybujici se v branzi.
Nevím nakolik může být RIP přínosný v tom ohledu, že by jej používali zcela neznalí uživatelé Internetu -- ti obvykle ani netuší, co znamená slovo webdesign (mnozí "webdesigneři" ostatně také ne).
Velký význam ale bude mít RIP pro každého, kdo dostane zakázku i z oborů, kterým zase až tolik nerozumí, nebo když přijme zakázku pro více lidí. V tomhle případě je RIP opravdu výborný a v době, kdy jsem se zabýval webdesignem jsem po něčem takovém stále volal. Pro tohle dokonce ani nemusíte mít v RIPu placený záznam, prostě RIP funguje jako oborový adresář.
Ovšem zatím dost citelně chybí reference klientů. Výsledkem vyhledávání té stávající verze je sice užitečný seznam kompetentních firem, ale neřekne mi to nic o jejich kvalitách či cenách. Myslím, že registr by měl jít ještě dál - více údajů o firmách, a hlavně možnost zadávat reference.
Zkuste vymyslet, jaké další údaje o firmách by měl RIP poskytovat, a on třeba bude. Pokud se týče referencí, ty tam možné jsou v programu Exclusive. Vyžádejte si (automaticky) přístup do admina a podívejte se, co vše lze v jednotlivých programech pořídit.
Zlaté stránky také poskytují minimální záznam zdarma, ale za každý další údaj navíc se už platí...
V MF Dnes a v Lidovych novinach byla o zmene formatu dokonce plnobarevna priloha ;-) Myslim, ze format editorialu je jeste celkem unosny, i kdyz jsem si pri te prilezitosti uvedomil, ze nam mezi clanky schazi rubrika tiskove zpravy.
No prave, priloha. Tak nejak si nedovedu predstavit, ze by se zprava, ze MF Dnes zacne vydavat a prodavat tydenik pro chalupare objevila mezi normalnimi zpravami na strane 2 ...
No nic, to nebyla zas az tak dulezita pripominka abychom o tom museli debatovat do zitrka ...
Já si zase myslím, že má smysl o tom debatovat - zvlášť když jsi podobnou připomínku vznesl už někdy v minulosti v podobném případě, takže je zjevné, že by ji někdo mohl znovu vznést někdy v budoucnu. :-)
Podle mého názoru není nic podivného na tom, pokud médium zveřejní informaci o svých obsahových plánech, případně rovnou o svém rozšíření. Není mi ani jasné, co by na tom mohlo připadat divného čtenářům, resp. komu by to mohlo vadit. Pokud má někdo pocit, že ho daná nová součást nezajímá, článek si zkrátka nepřečte - rozhoduje se tedy úplně stejně jako v případě jiných článků.
A když jsme u té hypotetické otázky, zda by podobným způsobem informovala i tištěná média, odpověď zní - ano. V hlavě mám hned dva příklady z nedávné minulosti: snad všechny deníky v okamžiku, kdy přecházely na barvu, a Lidové noviny tuším minulý týden, když uváděly sadu nových příloh (některé z nich jsou navýsost komerční).
Statistika je úžasná věc - myslím si, že selfpromotion v rozsahu cca 1/60 měsíčního vydání je úplně v pohodě. :-)
Rozdělit jeden článek do více dnů tak, aby každý den vyšel jenom kousek, bohužel neumím. :-))
No, v latine nevim, ale pokud mohu z kontextu zamereni Lupy soudit, pak to urcite bude z anglickeho "Routing Information Protocol" - viz RFC1058/STD34.
Faktem je, že pokud hledá malá nebo střední firma dodavatele webových stránek, málokdy má k dispozici člověka, který ví, jaký je rozdíl mezi HTML, Flash, ASP nebo čímkoliv dalším. Pro ně je RIP (pokud ho vůbec najdou, když znají jen seznam) možná dobrý k tomu, že naleznou jakoukoliv firmu z regionu.
Ale musím souhlasit, že tato služba je na českém internetu nezbytností.
Otazkou zustava jestli je mozne RIPu pridat nejakou vahu. Myslim ze je to vyjma programu ktery je zdarma jen otazka penez takze je to jen dele a ucelneji nacasovana reklamni kampan. Klidne necham nase servery nejak objektivne testovat nezavislou "autoritou" co se dostupnosti a pod tyce ale hledat firmu podle toho kolik vyhodi za reklamu ? ne to vazne nemusim ... reference mi prijdou zajimavejsi a k tou neprotrebuju RIP staci se vetsinou podivat primo na stranky.
neuvazujete nekdo o nejakem monitoringu webhostingovych sluzeb? rap prispeju na nezavislou autoritu protoze kdyz se to zacne delat ve velkem budou me jednotlivi webhosteri filtrovtat a namerim PRD :)
O tomhle jsem diskutoval s pani (slecnou?) Vostrelovou uz kdyz na Lupe vznikl RIP verze 0.0 (alias Prehled webdesigneru). Ona mi tvrdila, ze jde a pujde o seznam tech nejlepsich v oboru. Ja jsem ji tvrdil, ze podle aktualniho obsahu to spis vidim tak, ze je to vyber tech, kteri jsou ochotni za to zaplatit ty penize, ktere si za to Lupa rekne.
RIP verze 1.0 je zase o tom samem. Informace, ktere tam jako spolecnost muzu uvest, nikdo nevaliduje (zakladni asi ano, ale uricte uz nikdo nekontroluje nase reference a jestli opravdu delame a umime vse, co do registracniho formularu vyplnime, ani to, jake regiony jsme schopni pokryt). Chybi tam nezavisle hodnoceni. A proto to neni nic jineho nez reklamni prostor. To, ze nase spolecnost bude ve skupine EXCLUSIVE, znamena pouze to, ze jsme ochotni si program EXCLUSIVE zaplatit, ne ze sluzby nasi spolecnosti jsou opravdu exkluzivni.
Správně jste uvedl, že to je RIP verze jedna. Musíme nejdříve získat nějaké záznamy, a pak mezi nimi můžeme začít rozlišovat.
Pokud máte nějaké konkrétní nápady na rating, klidně se mi s nimi svěřte. V tuto chvíli máme jasno v ratingu technologických firem, ale trochu složitější bude přijít na rating firem zakládajících své podnikání na tvůrčích činnostech. Ale třeba ve webdesignu už nějaké nápady máme.
Nevim, jestli jsem ten pravy. Ve chvili, kdy navrhnu nejaka kriteria, tak budu v podezreni, ze jsem specialne vybral takova, u kterych jsem si jisty nasimi prednostmi a schvalne zamlcel takova, kde vim, ze nejsme nejlepsi :-)
Ale to hlavni a pro verzi 1.1 :-) urcite naprosto dostacujici jsem uz asi rekl: validace vsech udaju, ktere se daji zmerit nebo nejak jinak zjistit. Prosel jsem si zbezne udaje a jsou tam firmy, ktere zaskrtly snad vsechny dovednosti a znalosti. Priklad: dedikovane servery - vec, kterou zdaleka nenabizi kazdy. Nasel jsem 39 firem, ktere tvrdi, ze se tim zabyvaji. Pokud budou tvrdit, ze jsou schopni to zajistit subdodavkou, tak v tom pripade to je schopen zajistit i kopac Franta Vomacka z Krusnych Hor, jehoz sestry manzel "dela do pocitacu" a urcite nekoho podobneho zna :-))
Existuje nekde hranice: neco delame sami, neco si zajistujeme standardne subdodavkou a mame na to nasmlouvane partnery a pak je neco, co jsme nikdy nedelali, sami to neumime a jeste vubec nevime, koho bychom v pripade potreby oslovili a proto se nemuzeme prece chlubit, ze to delame, ne?
PHP:
Tvorba dynamických stránek s využitím PHP 3 nebo PHP 4.
To je asi jako kdyby v encyklopedii poživatin stálo : Máslo:
Na chleba si můžete namazat máslo.