Zkuste vymyslet, jaké další údaje o firmách by měl RIP poskytovat, a on třeba bude. Pokud se týče referencí, ty tam možné jsou v programu Exclusive. Vyžádejte si (automaticky) přístup do admina a podívejte se, co vše lze v jednotlivých programech pořídit.
Zlaté stránky také poskytují minimální záznam zdarma, ale za každý další údaj navíc se už platí...
Ovšem zatím dost citelně chybí reference klientů. Výsledkem vyhledávání té stávající verze je sice užitečný seznam kompetentních firem, ale neřekne mi to nic o jejich kvalitách či cenách. Myslím, že registr by měl jít ještě dál - více údajů o firmách, a hlavně možnost zadávat reference.
Nevím nakolik může být RIP přínosný v tom ohledu, že by jej používali zcela neznalí uživatelé Internetu -- ti obvykle ani netuší, co znamená slovo webdesign (mnozí "webdesigneři" ostatně také ne).
Velký význam ale bude mít RIP pro každého, kdo dostane zakázku i z oborů, kterým zase až tolik nerozumí, nebo když přijme zakázku pro více lidí. V tomhle případě je RIP opravdu výborný a v době, kdy jsem se zabýval webdesignem jsem po něčem takovém stále volal. Pro tohle dokonce ani nemusíte mít v RIPu placený záznam, prostě RIP funguje jako oborový adresář.
Myslim si, ze registr je vyborny napad. Ctenar sezene prvni informace aniz by se musel prodirat Seznamem ci Atlasem a Lupa dostane nejake penizky na jeji zasluznou cinnost.
Akorat si myslim, ze problem muze byt v tom, ze ti kteri potrebuji sluzby v teto oblasti a nemaji poneti o ni (tj. ti kteri by nejvice registr potrebovali), neznaji ani Lupu. Preci jenom na Lupe je rekl bych pomerne stabilni osazenstvo a vetsinou lide pohybujici se v branzi.