V MF Dnes a v Lidovych novinach byla o zmene formatu dokonce plnobarevna priloha ;-) Myslim, ze format editorialu je jeste celkem unosny, i kdyz jsem si pri te prilezitosti uvedomil, ze nam mezi clanky schazi rubrika tiskove zpravy.
No prave, priloha. Tak nejak si nedovedu predstavit, ze by se zprava, ze MF Dnes zacne vydavat a prodavat tydenik pro chalupare objevila mezi normalnimi zpravami na strane 2 ...
No nic, to nebyla zas az tak dulezita pripominka abychom o tom museli debatovat do zitrka ...
Já si zase myslím, že má smysl o tom debatovat - zvlášť když jsi podobnou připomínku vznesl už někdy v minulosti v podobném případě, takže je zjevné, že by ji někdo mohl znovu vznést někdy v budoucnu. :-)
Podle mého názoru není nic podivného na tom, pokud médium zveřejní informaci o svých obsahových plánech, případně rovnou o svém rozšíření. Není mi ani jasné, co by na tom mohlo připadat divného čtenářům, resp. komu by to mohlo vadit. Pokud má někdo pocit, že ho daná nová součást nezajímá, článek si zkrátka nepřečte - rozhoduje se tedy úplně stejně jako v případě jiných článků.
A když jsme u té hypotetické otázky, zda by podobným způsobem informovala i tištěná média, odpověď zní - ano. V hlavě mám hned dva příklady z nedávné minulosti: snad všechny deníky v okamžiku, kdy přecházely na barvu, a Lidové noviny tuším minulý týden, když uváděly sadu nových příloh (některé z nich jsou navýsost komerční).
Statistika je úžasná věc - myslím si, že selfpromotion v rozsahu cca 1/60 měsíčního vydání je úplně v pohodě. :-)
Rozdělit jeden článek do více dnů tak, aby každý den vyšel jenom kousek, bohužel neumím. :-))
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).