No, nevim - resil jsem jeden konkretni problem s Euphony, trikrat jsem si platil prioritni odpoved, prislo mi ze pokazdy na to odpovidal nekdo jinej a ani se nepodival na to co napsal ten pred nim a k cemu jsem vlastne zadal upresneni.
V podstate jsem se nic nedozvedel.
dokud se lide budou za nejaky usmudlany telefon uvazovat na dvoulete smlouvy a podobne, k nejake fluktuaci a konkurencnimu tlaku prostrednicvim odchodu nedojde. ale snad uz je trh pristroji tak presyceny, ze uz zbyvaji jedine "vyhodne" tarifni nabidky, kaslat ale na takove vydirani.
navic, byl bych rad, kdyby se uz nekdo takto medialne konecne zacal zajimat i o sproste praktiky operatoru behem ukoncovani smluv ze strany ucastnika, zejmena TO2, kdy nahazi cloveku takovych klacku pod nohy, ze mu regulerni odchod od operatora trva — vcetne dokladovatelneho podchyceni vsech moznych uskoku operatora (neverim jim uz ani dobry den v tomto) — tak jako mne pul roku. tragicke a nechutne..