Pokud jste si pozorne precetli clanek, mozna si nyni myslite, jak ze ten TextLink.cz je spatny, ze obira sve uzivatele a podobne ... chapu, ze o to autorovi slo ... ok :) Ale rad bych vse uvedl na pravou miru .. .
Za zobrazeni VELKEHO panelu (obsahujici tri okdazy) dostanete 3 (slovy: TRI) kredity, za zobrazeni maleho prouzku s jednim odkazem dostanete 1 (slovy: JEDEN) kredit!
Pokud toto pan Suchy neni schopen pchopit, pak mi jej je uprimne lito :)
A jeste drobnost k scriptu, jenz je v clanku nabizen k prohlidnuti: nedivte se, ze system vraci neustale "stejne" reklamy ... duvod je prosty: jakmile system zjistit, ze se nekdo snazi o generovani reklamy neopravnenym zpusobem, zacne okamzite vracet reklamu "z jineho soudku", za kterou se neodecitaji kredity nasim klientum ...
Kazdopadne me clanek docela pobavil .... nehlede na to, ze je to prvni (a predpokladam i posledni) clanek pana Sucheho zde na Lupe (nikterak bych se nedivil, kdyby se jednalo o pseudo osobu od konkurence :-)))
Já bych neřekl, že pan Suchý neuměl počítat a myslím, že ve článku dost jasně vysvětlil svůj názor, že za tři odkazy mají být tři kredity. Jen se pozastavil nad tím, že za 3000 kreditů, které našetřil, získal jen 1500 zobrazení svého inzerátu. Tak jsem článek pochopil já.
To mi také přijde divné a spíše než dumat nad tím, kolik článků pan Suchý ještě napíše na Lupu bych doporučil dumat nad tím, jak toto vysvětlit.
Pane Cendro, jestlize se v dospelosti chcete venovat jakemukoliv podnikani s pristupem, ze chyba je v klientech, ne v nabizene sluzbe, pak vam radeji doporucim sazet sportku, tak budete mit vydelek mnohem jistejsi :-)
A verejne priznani, ze nabizite mrtvy system, o ktery se vubec nestarate, prestoze na nem neni uvedeno zadne varovani pro klienty, je dobry namet pro divadlo Jary Cimrmana :-)
Pan Cendra neni zadny pan, je to dite ve veku cca 15 let, vsude bylo, vse videlo, je s podivem, ze toto dite presne vi, ze ho podrazilo yo.cz a vsichni utoci na jeho osobu. Ono by asi potrebovalo v prve rade navstevu u detskeho psychologa.
A jeste drobnost k scriptu, jenz je v clanku nabizen k prohlidnuti: nedivte se, ze system vraci neustale "stejne" reklamy ... duvod je prosty: jakmile system zjistit, ze se nekdo snazi o generovani reklamy neopravnenym zpusobem, zacne okamzite vracet reklamu "z jineho soudku", za kterou se neodecitaji kredity nasim klientum ...
Pokud by vas system obsahoval opravdu takovyto skript, pak by testovaci stanka nejprve vypisovala reklamu klientu a teprve po "odhaleni" by zacala vypisovat reklamu vasi.
To se ale nedeje..
No a co třebas tuto "inteligenci" upravit tak, aby vypisovala hlašku "Tento server se pokousi generovat imprese nedovolenym způsobem" ? Myslim si, ze by to bylo řešení čisté, naprosto transparentní a nikdo by ho nemohl napadnout. Takto se ovšem můžeme jen dohadovat jak tomu skutečně je.
Osobne myslim, ze to tak neni. Zdedek toto oznacuje jako "generovani reklamy neopravnenym zpusobem", pritom ale nikde neuvedl, jak vlastne takove generovani reklamy zjisti? Pristup z jedne IP na stranku, kde je mnoho reklam? Asi ne :)
Mirku, ono takoveto "neopravene generovani reklamy" se da zjistit nejen z IP. Je tu ale otazka proc najednou oznacuje neopravnene generovani reklam, kdyz ve vyjadreni k clanku (v odpovedich na otazky autora uvadi, ze mu to nevadi). Oba dva moc dobre vime, ze vymenny pomer 1:1 je nesmysl zvlaste kdyz je moznost sporeni kreditu a nekde se ty kredity nalit musit.
Nikdo nevi jak se presne reklamy zobrazuji ani jak probiha pocitani kreditu.
Osobne si myslim ze je tu asi tato podminka
if kredityvsystemu<=0 then
nahoda=rnd(1000)
select case(nahoda)
case 1:
zobraz("texlink")
case 2:
zobraz("supersms")
:-)))))))
Jo, myslim ze sa pletes, myslim ze by bolo dobre pokryt case default ;-) A taky breaky mezi jednotlivymi case [ale to uz varim z vody, znam iba php] :-)
LF.
Mate urcite pravdu, ze neni dobre delat hodne veci na jednou, ale ... kdyz jsem se prestal venovat TextLinku, co jsem s nim mel delat? Smazat jej a odriznout tak verne uzivatele? ,... to jej radeji necham bezet a casem jej mozna preprogramuji ...
Kazdopadne s Vami souhlasim, ze delat vicero veci najednou neni prilis dobre >] ....
"Pane Cendro, jestlize se v dospelosti chcete venovat jakemukoliv podnikani s pristupem, ze chyba je v klientech, ne v nabizene sluzbe, pak vam radeji doporucim sazet sportku, tak budete mit vydelek mnohem jistejsi"
... ty neznáš pana Hlavenku z Computer Pressu, že ne? :-)))))))))))))))
Preji dobry den, Zdenku!
Va sam vite z nasi predchozi komunikace cca pred mesicem, ze jsem na tento nesvar v pomerech upozornoval a zadal od vas stanovisko vcetne vyjadreni ke kauze ohledne sporu se systemem Linkboard. Porad opakujete totez, ze je vam to jedno, ze to neni pravda, ze cleny "neobirate" o kredity apod. Nanestesti mne kolega novinar z jineho media predesel, nevadi, to se stava. Ja jen mohu potvrdit, ze po zkouskach je jasne a dokazatelne, ze pomer se pohybuje okolo 1:2... Viz statistiky. Takze - zamette si pred vlastnim prahem a zkuste trochu vice serioznosti.
MK
Asi pred rokem a pul se tam dalo nagenerovat mnozstvi kreditu pomoci jednoducheho napr php skriptu:
<?
for ($i=0; $i<10000000; $i++)
{
$f = fopen("url obsahu iframu v systemu", "r");
fclose($f);
}
?>
Pripoustim ze jsem one statistice 700.000 odkazu denne asi hodne pomohl ;-) Dokonce Cendru kolega, ktery ucet vlastnil, ukecal ze jsme to skutecne zobrazili...
Dalsi drobnosti je ze se urcite bere 700.000 zobrazenych reklam takze kdyz je tam ten sloupec se trema, tak se pocet zobrazenych stranek s reklamou znacne snizi.
Jestli Vam jde o tohle, tak kdyz se dotazete na HTTP_REFERER, dostanete stranku z ktere se script vola (v tomto pripade by to byla priklad.php) a kdyz uvidite, ze v dane stranky a IP se zobrazi n-reklam - jednodusse bych si do databaze ulozil, ze z ni nemam nic zapocitat a je to !!!!
BTW: vetsina komercnich webu, ktere nabízi nejake data (at eroticke servery, eshopy s obrazky, mp3 atd...) tam tuto ochranu ma zabudovanou - zamezite tim docela snadno scriptum pro systematicke "refresh" a stahovani.