MAFRA chystá novou verzi magazínu OnaDnes.cz pro ženy

31. 8. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – Spectral
Ilustrační obrázek
Magazín OnaDnes.cz, který patří do stáje mediální skupiny MAFRA a funguje při iDnes, se zítra představí v novém hávu. Na Internetu přibývá žen, ale iDnes se rozšiřoval spíše v oblasti projektů pro muže. Cítili jsme v tom trochu dluh, říká Michal Hanák, šéfredaktor iDnes. OnaDnes.cz se zítra dočká nové grafiky i rozšíření obsahu, k čemuž mají dopomoci i noví lidé.

Magazín OnaDnes.cz, který patří do stáje mediální skupiny MAFRA a funguje při iDnes, se zítra představí v novém hávu. Na Internetu přibývá žen, ale iDnes se rozšiřoval spíše v oblasti projektů pro muže. Cítili jsme v tom trochu dluh, říká Michal Hanák, šéfredaktor iDnes. OnaDnes.cz se zítra dočká nové grafiky i rozšíření obsahu, k čemuž mají dopomoci i noví lidé.

CIF25

Zdvojnásobili jsme autorský tým, takže jsme mohli otevřít nové rubriky. Rozšířili jsme možnost jak diskutovat, otevřeli nová fóra a poradny. S rozšířením obsahu musela jít ruku v ruce i změna titulní strany projektu, protože nově se počítá i s jiným typem obsahu, než je článek. Přidali jsme také například hry na krácení dlouhé chvíle, shrnuje změny Michal Hanák.

Věříme, že s novým designem a koncepcí serveru OnaDnes.cz si upevníme naši pozici mezi třemi největšími ženskými servery a i nadále budeme posilovat v tomto pro nás obchodně důležitém segmentu, doplňuje Jiří Otevřel, obchodní ředitel pro online reklamu. Připomeňme si, že iDnes zítra spouští také své krajské zpravodajské mutace na kraje.idnes.cz. (Tisková zpráva)