Mno, asi by stalo za to dolpnit:
1. Unient nema zadnou "vlastni" ustrednu a pouziva ustrednu od Broadsoftu, stejne jako napr. Telefonica O2
2. At je ta ustredna jaka chce, tak urcite neni virtualni :-)
3. Vami popisovane vlastnosti nemaji s ustrednou zadnou souvislost - to je "vlastnost" dodavane klientske aplikace.
4. Click2Call + Callback umi i vetsina ostatnich ustreden.
5. Pet superlativy na Broadsoft je IMO znamkou bud zaujatosti, ci nedostatku informaci :-)
6. Nevim o tom (ale priznavam, ze to nesleduji), ze by rodina "Chlupackovic" prodala Unient...
Tak to vypadá jak postavené na ústředně Unientu, protože to byla a je jedna z mála IP virtuálních ústředen, které umí bez problémů spojovat hovor na jakýkoli telefon přímo z webu nebo kompu a dokonce i pouhým kliknutím pravým myšítkem na označené telefonní číslo kdekoli na monitoru.
Je škoda, že ten jejich systém, kterému se ani dnes nevyrovná nic tady v ČR a mnohde jinde na světě zazdil svojí neznalostí telekomunikací pan bývalý majitel :o(