Ano, měla by. Kdyby ovšem přemýšlela jako obchodník a ne jako Adrian Sarbu. Cena reklamního slotu Novy byla úmyslně předražena. Reklam valeem ubylo, protože zadavatelé nebyli schopní zplatit takovou ránu, když jim Prima nabídla lepší ceny a v součtu za odvysílaný počet spotů, stejný počet diváků, jako nova s menším počtem. Proto reklamní bloky na Nově jsou krátké a na Primě dlouhé. Obojí svoje efekty. Sledovanost Novy i díky tomuto zůstala vysoká, Prima pro kvantum reklamy má zase probléom sleodvanovost udržet... Tak lehké to je...
Je to zpráva dne, určitě. Největší ranou pro diváky ovšem bude, až se před vánoci Nova přestěhuje k Nově Cinemě do Multiplexu 4, který stále mnoho diváků nemá šanci solidně bez výpadků naladit (jak dlouho bude možný souběh těchto kanálů na Muxu 2 a 4 si netroufnu odhadovat, budou to ale jen týdny). Snad bude vánoční Pyšná princezna na ČT1 - zde je pokrytí výborné.
Neřekl bych, ženské, které jsou závislé na Ordinaci nebo Počátcích stejně nevydrží a podle toho se zařídí, navíc to pokrytí už není tak špatné. No a tím postupně začne růst Fanda, Smíchov, u Telky růst nepředpokládám, nýbrž bych řekl, že se stejně zruší. A tím Nova dokáže všem, že to jde i molochu jménem České Radiokomunikace :-)