Ono vybudovat silnou zpravodajskou komerční TV, když tu vysílá zavedená a kvalitní ČT24, je podle mě takřka nemožné. Dokonce i takový obr jako je Nova se do zpravodajského kanálu zatím nemá odvahu pustit. A jestli do toho šli majitelé Z1 s tím, že stanici vybudují za půl roku, potom to snad ani není naivita. Tipuji, že se blíží prodej Z1, nebo pomalinku nabalování dluhů až do úplného konce.
Neni vylouceno, ze ten clanek v Blesku muze byt de facto spoustecim mechanismem konce Z1, podobne jako byla onehdy spoustecim mechanismem padu Banky Bohemia de facto reportaz v TV Nova (to jen tak mimochodem). Ono je to u komercnich televizi totiz dost podobne jako u tech bank. I tam je podnikani zalozeno hlavne na duvere klientu. Staci par zprav v mediich s velkou sledovanosti/ctenosti/navstevnosti, ze nejaka banka (samozrejme mensi, tj. ktera nema predem prolobbovanou zachranu od statu), ma problemy (treba i s tim povestnym otaznikem, aby se to nedalo zalovat) a je s ni proste konec, i kdyby byla sebezdravejsi (dokonce je to paradoxne naopak, cim zdravejsi banka, tim vetsi je zajem jejich konkurentu ji zdiskreditovat, zatimco ty prohnile nikoho nezajimaji). Z1 je na tom podobne, ale s tim musela a musi pocitat od zacatku. Myslim, ze by ji ted v ocich jejich klientu (zadavatelu reklamy) vyrazne pomohlo dolozit verohodne hodnoty o sledovanosti, ale ta bohuzel nema, protoze se neucastni peoplemetrovych mereni ATO, kterym (svete div se!) veri vsichni duleziti hraci na televiznim trhu. To byla asi nejvetsi chyba. Podle me by tech cisel v pohode dosahla.
Na Idnesu Tkáč mluvil něco o desítkách miliónů, které dluží Z1, což zase není tak zanedbatelná částka. Když se k tomu přidá cílená kampaň, bude mít stanice velké problémy. V takovéto situaci už je na vstup do peoplemetrů pozdě.
Podle me nemusi byt. O sledovanosti totiz nastesti rozhodujici divaci, ne inzerenti. Pokud by inzerenti vedeli, ze Z1 sledovanost realne ma, nejaka kampan jim muze byt uplne ukradena.
Z1 dělá zpravodajství pro vyšší vrstvy obyvatel.Vtip je v tom,že tyto vrstvy mají jiný způsob komunikace-internet.
Běžného diváka nezajímá zpravodajství Z1,protože není pro něj.
Pro vyšší vrstvy s těma kostičkama ? Já jsem si vždycky myslel, že je to pro nejnižší vrstvy.(Viz. i ten rozhovor s Vondráčkovou, který jsem tam zahlédl, když jsem se na to, 2x v životě, díval.)
Já to beru a dávám zelený palec nahoru.Dvě zpravodajské televizní stanice se nemůžou na českém trhu uživit.Když ještě jedna je zavedena a dotovaná.
Něco podobného bylo mezi ČRo1 a Radiem Alfa.Každý ví jak to dopadlo.
Myšlenka je dobrá a správná, ale ten příměr nesedí. Impuls, který je dnes na frekvencích Alfy, je nejposlouchanější rozhlasovou stanicí v ČR a je to právě ČRo 1, který se bohužel, po něm začíná opičit, viz. jeho závažné poškození, ke kterému došlo v lednu 2008 a vznik občanských aktivit jako iProtest apod. Tam jde o jinou věc. Alfu vlastnili ti, co byli známi svojí ,,,přílišnou šetřivostí" řečeno slušně. Řečeno neslušně, co z toho chtěli vydřít, co nejvíce peněz aniž by museli sebeméně dělat atd. Posluchač stál zcela stranou. Dnes provozují zcela příšerné stanice jako Fajn rádia, Hitrádia, Blaník (ještě přebírá OK a Petrov) a Rock Rádia a jsou právem označování jako největší devastátoři vysílání, v zemi. Jediný jejich kvalitní produkt je Radio Oldies Olympic v Praze.