Tak logo by se výrazně měnit nemělo, jde o značku, která je s firmou spojená. Jde jen o drobné úpravy, jako třeba modernější O u Novy, nebo ostřejší hrany obrazovek u ČT. Ale drobné úpravy být musí, i ten Eurosport to lehce mění. Velké změny v logu měla u nás jen Prima a pochopitelně je to špatně, navíc, když měla při svém startu logo nadčasové (což měla i Premiéra). Kdyby nechali původní logo a jen měnili tu tečku s vlnou nad, tak by ho teď mohli mít hezčí než Nova.
Ale studia a grafika se měnit musí, aby odpovídaly trendům. Mladý lidi to jinak nezapnou, vnímáme očima a díky sociálním sítím a všeobecně internetu každý ví, jak vypadá aktuální současný design. A ti, co chtějí klienty, musí sledovat i toto. Je to jedno ze základních pravidel marketingu - nejdřív se díváme očima, jak nás produkt osloví. Až potom přichází na řadu další věci. Opravdu nejde nechávat newsroomy stejné jako před x lety. Ale je fakt pravda, že loga jsou velká výjimka a ty se pouze lehce upravují. Automobilky, elektronika, IT, i to žrádlo atd., všichni jen modernizují, ale základ nechávají stejný.
Já bych si pohrál s hvězdou Barrandova, udělal ji jako tah tlustým štětcem a výrazným vyjetím toho neuzavřeného cípu, aby to působilo stylově. A pod to bych drobně na šířku hvězdy napsal barrandov
Já taky ne. Stačí mi nyní třeba ten Barrandov s tím úžasným "novým" logem. Ptám se na to nyní každého ke komu chodím přelaďovat Skylink a absolutně nikdo si nějaké změny jednak vůbec nevšiml a jednak je ani dle jejich slov nějaká loga či grafika absolutně nezajímají.Tudíž jen potvrdili naprosto stejný názor co mám já, vyhozené peníze oknem které by se dali využít daleko účelněji. Nebo mě chceš tvrdit že třeba Eurosportu který má logo stále stejné už od analogu, díky tomu klesá sledovanost? To sotva.
Přepnutá klávesnice se může podařit každému. Netřeba proto hned někoho (od)soudit a nebo mu něco podsunout. Kdyby byla možnost, řada lidí by si určitě ráda tu a tam opravila své překlepy, leč to diskuze na DZ neumožňuje, a proto, i přes uvědomění autora, tyto překlepy v diskuzi zůstávají a bývají pak většinou doplněny následnou opravou.
Nova group - dluh cca 1 miliarda
Prima group - plus sta milióny
Chtěl bys něco dodat? tohle je o penězích broučku a nevím jak ty, ale já radši budu druhý a dám si k večeři humra, než první, abych místo večeře obíhal dlužníky a pak si někde ve stánku koupil mastnýho burgra za pajsku. MONEY, GELD, DĚŇGI, PRACHY, o to tu jde, nevím v jakým jazyce ti to napsat, protože ještě nikdo nerozluštil, čím mluvíš.
PS: se čtvrtečním prime timem v 15-54 bych se moc nechlubil, nebo ti tu šílený Szabó vyjede sobotní ráno od osmi do deseti v kategorii mimina - předškoláci a můžete se hádat do alelúja! :)
ale ten byznys o sledovanosti je. minuly rok nemeli zadavatele na vyber.levna prima s nizkou sledovanosti( navic prima do roku 2013 vstupovala s tim, ze udrzi sledovanost na urovni roku 2012, coz se vubec nepodarilo), nebo sledovana nova s drahymi podminkami. letos se nova ve vydelcich zase vyhoupne nahoru. diky nove obchodni politice a prave skvelou sledovanosti. prima je 6krat tydne trojkou a jednou v tydnu jde na pozici dvojky( ve stredu). navic mladi odesli a x faktor bude hrebikem do rakve jejich skvelych vydelku.
Maxo to víš, Prima jede protože vydělává hodně těžký prachy, zatímco Nova a její odpadkové kanály s nulovou sledovaností ala Fanda jen snižují miliardový dluh. Tehle byznys není o sledovanosti, ale o prachách a ty na Nově nejsou a dalších deset let nebudou. Tak se prober a zjisti si o čem je byznys :)